my pinky shiny world

četvrtak, 12.01.2006.

Danas mi je bio baš gala dan! :-)




Bila sam u tom cool šopingu sa mamom i sestrom,bile smo u Gracu!Kupila sam puno lijepih stvari,a i nisam potrošila puno(čak manje nego inače).Moja omiljena marka odjeće je Witboy.Znam da će sada svi reći kako nisam nimalo oroginalna jer pola Riječanki nosi Witboy robu,ili pak da je Witboy prejeftin,ali ja jednostavno obožavam njihov dizajn i boje i sve!Kupila sam si jednu svijetlo žutu strukiranu majicu s natpisom "Funky",baš je luda i otkačena!Još sam si kupila jedne predivne traperice,tamne izblijeđene sa crazy kaišom :-) Kupila sam još mnogo sitnica,nakita,kaiša i sl.Seka je kupila samo neke glupe cd-ove od nekih Slipnot i onog luđaka Marilyn Masona,ne znam zašto joj mama dopušta da troši novac na takve gluposti?!Neke iznimno glupe prijateljice od moje sestre(naravno metalke) su mi rekle da sam anoreksična jer nosim broj 38 iz Witboya(a kao u Witboyu je broj 38 za jako mršave),ali ja sam ponosna što stanem u njih.Istina,strogo pazim na svoju prehranu jer želim imati lijepu liniju,a bavim se i pilatesom!

Zaboravila sam reći da imam dečka,tj. još nismo u stalnoj vezi,ali mogli bi to nazvati vezicom :-) Nadam se da će me uskoro pitati za hodanje.On se zove Deni,visok je,smeđokos i ima najljepše zelene oči!Ide u 4.razred ugostiteljske škole.Jako me voli,rekao mi je da sam ja njegova princezica :-)

Malo su mi pokvarili raspoloženje ovi negativni komentarčići :-( Zašto bi ja obrisala svoj blogić,pa tek sam ga otvorila?Molim vas da me ne vrijeđate tako jer ni ja vas nisam,samo sam rekla da ne volim metal,rock i pank zato jer mislim da to nije prava muzika,uopće nema nikakvog ritma,a riječi su bezveze.

Vama drugima hvala na lijepim komentarčićima!Staviti ću vas u linkove,nadam se da ćete me i dalje čitati :-) Volim vas! ki$$&pozzić

P.S. Ja nisam plavuša,prije bi se reklo da je moja kosa zlaćane boje.Prirodno je kovrčava,ali ju najčešće nosim ispeglanu.Imam i male slatke šiškice :-)

- 21:55 - Komentari (12) - Isprintaj - #