my pinky shiny world

četvrtak, 12.01.2006.

Pusica od Pinky! :*

myspace



Bok blogeri i blogerice!U drustvo vam stiže jedna vesela i razigrana pinky djevojka!
Što reći o sebi?Imam 15 godina,idem u 1.razred kozmetičarske škole u Opatiji,a inače sam iz Rijeke.
Jako volim rozu boju koju najčešće nazivam pinky :-) . Također volim izlaziti sa svojim najluđim prijateljicama,najčešće izlazimo u El Rio ili Hemingway.Od muzike obožavam hitove koji se puštaju na MTV-u,nemam omiljenog pjevača ni pjevačicu,ali volim slušati kvalitetan strani pop!Trenutno mi je najdraža pjesma "Don't cha" od Pussycat Dolls.Ne volim bučna i prljava mjesta poput Točke gdje puštaju metallicu iako moja starija sestra voli takvu muziku,Linkin park i Good Charlote i oblači se u crno.Ja baš ne volim crnu boju,moje najdraže boje su pinky , svjetlo plava i vatreno crvena ;-) .

Joj,evo sad je seka pustila onu svoju odvratnu muziku!Sad ćemo se opet posvađati.

Ovo bi bilo sve za prvi post,laku noć svim dobrim ljudima i velika pu$ic@ :*

Još ću malo ovih dana popraviti dizajn i napisati nešto u boxevima,nadam se da će mi seka pomoći jer ona uči informatiku u školi.

A sada moram ići nanati,sutra idem u Šoping u Austriju.Jedva čekam!

ki$$

- 00:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #