< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Maggie nikad nije smetalo što živi u staroj kući, za koju svi vjeruju da je ukleta. Ona se smijala svim tim pričama, jer se u kući nikad nije desilo ništa čudno... sve do sada...
Maggie nije znala da je zlo iz daleke prošlosti koje ta kuća čuva samo privremeno izbrisano. Ali samo jedan trenutak bit će dovoljan da ga se ponovo probudi... I tada će započeti igra do smrti.

Ovaj blog je posvećen mom otkačenom mlađem bratu koji utjelovljuje lik Petera. Mali, legenda si! I posvećen je Amandi, najboljoj i najluđoj curi na ovim našim blogovima, koja... hm... utjelovljuje lik... pa Amande. Bolje da ne duljim, jer bih mogla napisati nešto zbilja glupo, a u tome sam jako dobra. Dakle, super ste oboje!!! Hvala vam što ste uvijek tu za mene!

Likovi u ovom dnevniku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja, Maggie Armstrong
Mrzim da me se zove Margaret Ann, koje je inače moje pravo ime. Rođena sam na Noć vještica prije petnaest godina. Živim u New Yorku. Najlakše ćete me prepoznati po tome što sam non-stop u nevolji. Ne znam zašto, no zbilja uživam praviti probleme. Ništa ne shvaćam ozbiljno i sve okrećem na šalu, što je ponekad dobro, a ponekad loše. Najbolja prijateljica mi je Amanda Harrison. Nadarena sam za muziku, naročito za pjevanje.Oduvijek su me zanimale misterije i horor filmovi, ali nisam mogla ni sanjati da će se moj život pretvoriti u nešto slično…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amanda Harrison
Moja naj naj naj frendica. Jedina osoba koja zna sve moje tajne, jedina kojoj potpuno vjerujem i jedina za koju znam da me nikad neće iznevjeriti. Jako smo slične, drugim riječima, ona nije baš najpristojnija niti najmirnija osoba na svijetu. Dala sam joj nadimak Am i sada ju skoro svi tako zovu. Svaki dan se čujemo telefonom bar deset puta, i onda se zajedno sakrivamo u kupatilu kad stigne račun za telefon. Živi u kući do moje, sa roditeljima i sestrom Jessicom.

OBITELJ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Peter Armstrong
Moj ludi devetogodišnji brat. Što bi baka rekla, nema živog mira. Obožava da skače po krevetu (naročito kad baka stavi čistu posteljinu), gleda Pokemone i jede krofne. Nisam mu nikad rekla koliko ga volim, jer nam je puno zabavnije kad se stalno prepiremo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melani Armstrong
Moja baka je za svoje godine prilično zabavna žena, a sticajem okolnosti znam da ima 55 godina. Samo ide po kući i kritikuje koga god stigne. Omiljena uzrečica joj je:''Ne lupaj tim vratima!'' Trebalo bi nju penzionisati, ako mene pitate. Ali ne, ona je još uvijek sutkinja. Zaposlena, na žalost svih kriminalaca.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marco Armstrong
Moj otac. Sve mi dopušta i daje mi lovu, tako da ne mogu ništa reći protiv njega. On i moja majka više ne žive zajedno, a uskoro će biti i zvanično razvedeni. Radi kao branitelj na sudu. To bi bilo OK, da na istom sudu ne radi i moja baka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alexandra ''Lexy'' Gold
Tatina nova djevojka, ujedno i njegova kolegica s posla. Radi kao državna odvjetnica na sudu. Što reći o njoj? Pa... stalno se prepiremo, kidam joj živce i pravim spačke na njezin račun. Ali ne mrzim ju. Zapravo, super je. Često se može čuti kako mi govori; ''Ima da te raskomadam, gnome jedan!''

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evelyn Harmon
Moja majka. Za nju svakako ne mogu reći da je super. Mrzim ju. Nikad se nije ponašala kao prava majka; stalno me je vrijeđala i ponižavala. Nedavno se razvela od mog oca, i napokon sam pomislila da sam je se riješila. Ali nisam znala da ona ima već unaprijed smišljen plan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Elena Armstrong O'Connel
Moja teta, tatina mlađa sestra. Živi u L.A., ali često dolazi da nas posjeti. Najbolje u vezi s njom je njezin optimizam. Odvjetnica je na sudu u L.A. Ima dvije kćeri, Carlu i Michelle.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Michael O'Connel
Moj tetak, muž tete Elene, takođe odvjetnik. Super je, jedina mana mu je ta što voli previše filozofirati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Carla O'Connel
Moja sestričina, ima sedamnaest godina. Obožavam ju, zbilja je super. Stalno se šali, i to tako da svi popadamo od smijeha. S njom vam nikako ne može biti dosadno, tako da nije ni čudo što se ovako dobro slažemo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Michelle O'Connel
Moja mala sestričina, Carlina mlađa sestra. Ima tri godine. Tuče se kao da ima crni pojas u karateu. Pravi probleme na svakom koraku.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Thanya Armstrong
Moja druga teta, tatina najmlađa sestra. Opsjednuta je šminkom i dizajnerskim haljinama. Njezin problem je u tome što je uobražena kao tikva, što bi baka rekla. Živi u radi u Njemačkoj.

FRENDOVI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ashlee Amber McKanzie
Jedna je od mojih super frendica. Vesela je, optimistična i ima rješenje za sve. Odlično svira bubnjeve, i najveći san joj je da svira u nekom bendu. Godinu dana je mlađa od mene, ali to mi uopće ne smeta. Najbolja frendica joj je Haley.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Haley Brooke
Super cura. Najstarija je od svih nas, tako da nas često štiti. Uvijek se smije i optimistična je, zato se tako dobro slaže sa Ashlee. Roditelji su joj nedavno stradali u udesu. To ju je jako pogodilo, tako da se sada trudimo da budemo što ljubazniji prema njoj. Ali ne iz sažaljenja, nego zato što nam je jako dobra frendica..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emily Rimbauer
Sa mnom je u razredu, i zbilja je zakon! Uvijek je tu da mi pomogne. Često upada u nevolje, ali za sebe kaže da je opreznija od mene i Amande. Ma možeš misliti... I ona svira električnu gitaru prilično dobro, ali je još više nadarena za pisanja pjesama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Angie Peyton
Ide u razred sa Ashlee, tako da se često druži s nama. Najbolja prijateljica joj je Emily. Ipak, najbolje ju poznajem po tome što njezina mama, odvjetnica Barbara Peyton, radi na sudu, pa ju često srećem u prolazu kad idem u bakinu sudnicu.

OSTALI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nigel Harrison
Amandin tata. Najbolji je frend mog tate, i takođe radi kao branitelj na sudu. Ma super je. Nije, kao klasični starci, u sukobu sa mlađim generacijama. Sluša hip hop, a opsjednut je 50 Centom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ryan Gold
Lexyn bivši muž koji ju ne ostavlja na miru. Bogat je više nego što itko može zamisliti, a moja baka tvrdi da je on mafijaški boss. No kad bi to bila njegova jedina uloga u cijeloj priči, sve bi bilo OK...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hellen Harrison
Amandina mama. Što reći o njoj, osim da je neurotična i histerična? Ili, ako hoćete da vam to kažem jednostavnim riječnikom, zrela za ludnicu. Ipak, ima ona i svojih dobrih strana: nije škrtica kad je u pitanju novac. Za razliku od drugih žena koje poznajem. U konkretnom slučaju, za razliku od moje bake.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jessica Harrison
Amandina sestra. Glupa plavušica kojoj je jedina zabava u životu šoping. Samo misli na to kako izgleda. Ima dvije najbolje frendice, Brittany i Jenny. Čak i sama Am kaže da je njezina sestra umišljena kokoš.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
John Smith
Najpopularniji dečko u školi. Sve cure iz grada (izuzev mene i Amande) su totalno zacopane u njega. No izgleda da je on bacio oko na mene...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Charlie Cook
Johnov najbolji frend i jednak skot kao i on.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brittany Heron i Jenny Stevens
Jessicine sluškinjice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tim i Maria Hepplewhite
Naši nepodnošljivi susjedi.

ponedjeljak, 08.01.2007.

Kuća smrti

Nakon incidenta u parku, otišla sam sa Amandom do kina. Gledale smo film sve do pola deset. Iako sam se vraćala kući zajedno s njom, naša ulica mi je izgledala veoma jezivo. Hodale smo brzo i čvrsto se držale jedna za drugu.
Dok smo prolazile pokraj groblja, vjetar je zaduvao još jače. Noć je bila prilično hladna, karakteristična za sam kraj prosinca. Na nebu sam jasno mogla vidjeti pun mjesec. Naravno, nikad nisam vjerovala da vampiri i ostala čudovišta oživljavaju kad je pun mjesec. U te priče vjeruje samo moj brat Peter.
Ipak, nisam zadrhtala ni dok sam prilazila svojoj kući.
Kuća smrti, tako su je zvali skoro svi. Skoro svi su vjerovali da je ukleta. Međutim, tamo sam živjela od rođenja i mogu vam reći da nikad, ali baš nikad nisam primijetila ništa čudno u vezi s njom. Zato nikada nisam ni povjerovala u sve te glupave priče o jezivim prikazama i nerazjašnjenim ubojstvima. Bar sam se trudila da ne povjerujem.
''Maggs...'', prošaputala je Amanda. ''Jako zgodna večer za pješačenje iz kina. A ti si baš morala gledati Teksaški masakr motornom pilom! I to po peti put!''
''Da'', rekoh, kezeći se.
''Ubit ću te'', reče ona.
Tada smo stigle do njezine kuće. ''Vidimo se sutra!'', doviknu mi Am, ulazeći unutra.
Napravila sam još pet ili šest koraka, i već sam bila pred vratima svoje kuće.
Nakon što sam se pola sata mučila da otključam, otišla sam direktno u kuhinju da nešto stavim u usta.
''Maggie, jesi li to ti?'', doviknu baka.
''Nisam'', odgovorih.
''Jesi li se lijepo provela sa Amandom?''
''Da, kao i uvijek'', rekoh, trpajući cijelu šniclu u usta.
Ušla sam u dnevnu sobu. Baka je sjedila na kauču i nešto čitala, a Peter se igrao sa psom. Bacila sam kaput na najbližu stolicu i zavalila se u fotelju.
''Gdje je tata?'', upitah.
''Izašao je s... nije bitno'', reče baka.
''Bitno je. S kim?'', upitah, iako sam naravno znala odgovor.
''Nije važno'', baka odmahnu glavom i okrenu drugu stranicu knjige.
A kad smo već kod tate i Lexy! Iste večeri, negdje oko ponoći, tata je ušao u moju sobu dok sam igrala Playstation s Peterom.
''Djeco, moram razgovarati s vama'', rekao je i sjeo na krevet. Peter i ja smo ga u potpunosti ignorirali, jer smo lovili nekakve loptice po ekranu.
''Znate, upoznao sam na poslu jednu divnu osobu i zaljubio se...'', počeo je.
Peter ga je prekinuo. ''Imaš novu djevojku?''
''Da'', odgovorio je tata. ''Ti ju ne poznaješ, ali Maggie ju je vidjela.''
''I kakva je?'', zainteresirao se Peter. Pomislila sam da bih sad mogla mnogo toga reći o Lexy, ali sam se ipak suzdržala. Naime, kad smo Amanda i ja prošli put bile u bakinoj sudnici, čisto zabave i veselja radi, podmetnula sam Lexy superljepilo na čašu. Dva puta sam optrčala zemaljsku kuglu bježeći od nje.
Onda je tata počeo da melje o tome kako joj trebamo pružiti priliku, ali sam se ja uživila u igru i nisam obraćala pažnju što govori, sve dok nije rekao nešto u stilu... vjenčati se sa Lexy.
Bacila sam upravljač na pod. ''Što si rekao?''
''O čemu?''
''Maloprije... o vjenčanju i Lexy?''
''Oh, da. Pa, zatražila je razvod od svog supruga. Ipak, kako stvari stoje, neće ga uskoro dobiti. Tako da ćemo ipak malo pričekati s tim'', objasni tata.
''Misliš, oženit ćeš se njome? Ali nije li to malo prebrzo?'', upitala sam začuđeno.
Tata se nasmijao. ''Ne brini Maggie, imat ćete ju priliku bolje upoznati. Ona je izuzetna osoba. Siguran sam da ćete se vas dvije dobro slagati. Moramo razmišljati pozitivno.''
''Ma da. Možeš mislit'', zavrtila sam glavom i nasmijala se.



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.