mE & yOu, We CoUlD mAkE tHe WoRlD jEaLoUs... [OMG KAK JE JUCER BILO ZWER]

ejjj... dobar dan... cudo vec pisem novi post ali... jucer mi je bilo zakon pa moram...ovak u 6 je dosel cubric po mene.. pa smo putem dosli do klare i tee. i krenemo dojdemo do grada. prvo smo bili sami. isli smo na autice. tea i ja, klara i cubric. OMG kaj smo se zaletavali. skoro smo ispali van z autici. pa zisli van. idemo u kucu strave. e to je bilo zakon. celo vreme ti nekaj cudno pod nogama. i dojdes na jedan cosak di se moras okrenuti i neka ruka te zašlata. ja sam misla da je to čubrič jer je išel iza mene ali i njega je to nekaj zašlatalo. vrlo zanimljivo. joj kaj smo svi vrištali. i konačno dok smo izašli onda mi se počelo vrteti i kiša je počela. pa smo misli idemo mi na vrtuljak onaj velki. tam smo išli bez klare. e mi se vrtimo a kiša pada. bili smo mokriii. onda smo otišli do njam njama cure su hot dog jele a dečki kebaba. dalje smo hodali park-fontana-skejt- centar. i tak stalno. u 11 su cure otisle , a ja sam otisla onda do starci slusat malo bjelo dugme. hah. vrnula sam se oko 11 i 25. to je to.
plizz komentirajte!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


by:Free Image Hosting at www.ImageShack.us

02.05.2008. u 14:15 | Broj komentara 46 | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

kajaznam..............

Linkovi

deadMateychika
deadAna
deadAndrea
deadLuce
deadAnamaria
deadVida
deadLaljek
deadKlara

o meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




smijehheh. da to bih bila ja.
ime mi je ivana
imam 12 godina i zivim u kc.
idem u skolu braca radic u 6. razred
od mjuzik slusam linkin park, my chemical
romance, HIM, Avril i tak....
film mi je super High school musical i
step up
to je uglavnom to.


ja sam:
~iskrena
~drustvena
~ljubomorna
~svadljiva
~savjesna(donekle)
~radoznala
~zabrinuta(cesto)
~pametna(hehe)
~zaboravljiva
~brbljiva
~osjetljiva
~tvrdoglava(jako)
~vesela
~plasljiva
~njezna
~nespretna
~lijena
~nervozna
~borbena
~znam sto zelim
~osoba od povjerenja


frendice:
~klara
~klenka
~ozana
~andrea
~kika
~luce
~tea
~dunja
~nela
~...


frendovi:
~vlado
~bosanac
~patrik
~laljek
~bozo
~cubric
~kusek
~cmrk
~sandy
~...


volim:
~decke
~frendice i frendove
~obitelj
~buraza
~macka
~zivotinje
~zvake
~internet
~msn(faca_br_1@hotmail.com) addajte me
~svoje patike...


nevolim:
~pedere
~umisljene ljude
~dvolicnjake
~hračkanje
~dok mislim da nekaj nemrem
~dok ostanem sama
~dok moram bacat papire u kos
~dok odgovaram u skoli...

Frendice & Frendovi

evo vam mojih frendova:

Klara:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mhm. moglo bi se reci da je ona biljka za sebe.
lol. ma salim se. zbilja je dobra cura i uvjek je
tu. i UVIJEK zaljubljena. hahaha!!!

Matea:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

hm. ona je jako nespretna. ko
steve urkel. loool. hehe=) da...
ali isto je super frendica i zaljubljena. kolko
ja znam =)

Valentina:
Image Hosted by ImageShack.us

ma zakon cura. cesto se naljuti.

Kika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dobra frendica :)

Tea:
Image Hosted by ImageShack.us

super je

Laljek:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dobar frend

Sandy:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
isto dobar frend.

to bi bilo to . to su mi najbolji frendovi i frendice.

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@