Još nešto o meni

Ime:Martina
Nadimak:Marty ili Mare
Volimcerek:Obitelj,frendove,svog
pasića(Kikica),ples,svoju simpu,
engleski jezik,nastupe,urednost...
Ne volimburninmad:Buđenje rano ujutro,
matematiku,umišljenost,dvoličnost,
laži,sebičnost,neurednost...
Ja sam dobra,vesela i uvijek nasmijanasretan.

Web Counter
Web Counter


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






glitter-graphics.com

dance Pictures, Images and Photos

avril Pictures, Images and Photos

@vriL Pictures, Images and Photos

avril Pictures, Images and Photos

Koliko cesto posjecivate moj blog?
Nikada
Rijetko
Cesto
Vrlo malo
Jako puno
Svaki dan
  
pollcode.com free polls



Flash Toys at WishAFriend.com




komentari yes/no

dizajn by:mare_d_malla_s_marsa =)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj blogich

Pisat ću vam o školi,obitelji,plesu,frendovima
simpatijama...smijeh...naughty...sretan.




Ples pingvina.


glitter-graphics.com
Pusa.


Micky mouse












Pravilo

1.Puno kommaj,jer uzvračam komoveyes
2.Ne želim ružne riječi u komovimano
3.Ako imate neki prijedlog,napišite mi ga u komovimayes
4.Želim najmanje 2 komentarayes
5.Dobro se zabaviteyes
6.Šestog nemasretan
Bye!!!wave



peace Pictures, Images and Photos



Kakav vam je moj blog?
dobar
cool
odvratan
isti kao i kod drugih
mogao bi biti bolji
  
pollcode.com free polls



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



Lava Lamp from Wishafriend.com


Dynamite Text At WishAFriend.com




25.11.2008.,utorak,

Pitalice

1.Kako se ja zovem?sretan
2.Koji su moji nadimci?smijeh
3.Što treniram?cerek
4.Tko su moje naj frendice?thumbup
5.Imam li kućnoga ljubimca?eek
6.(odgovori ako imam)Kako se zove?sretan
7.Što volim?thumbup
8.Što ne volim?burninmad
Pišite u komovima!!!
Good luck!!!party
Ja nisam postavila pitanja na koje ne možete odgovoriti.nono
Bye!!!mahwavemahwavemahwavemahwave!!!



°komentari° |5| °Printaj° #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.