subota, 25.10.2008.

(=...ljubav...=)

Jednoga dana na ovome svijetu smrt ce da uzme sve one koje volis... !!cerek

Dok još ima vremena voli iskreno!!cerek

Volim te volim nemogu bez tebe al`kad bolje razmaslim ko te jebe...!! :Dcerek

LJubav je teret ako nemas para!!cerek

Ljubav je kao knjiga koju vec znaš!!cerek

Prvo dobro razmisli pa upoznaj svoju pravu ljubav!! =)cerek

Prava ljubav je onaj ko te voli zbog onoga sto jesi,a ne zbog mogao biti... :)cerek

Ljubav si ti... =)cerek

xD..................!!!!cerek

Idem sad...cerek

Komajte mii...!!cerek

Pusek...Kisss....!!!!!cerek




2 post...
Helllo......!!!!
Jučer sam bila ne noću vještice...
Bilo je pre zakon...Bili su neki bendovi... i puno je ljudi biloo.....
Ja sam se zabvila fakat je pre zakon nemrem jam opisat...
Gledala sam kak pjevaju šetala se itd...!!
Imam i slike al mi se neda stavljat...!!

Bil je tam neki lik tak je bil lud..ono fakat...
Više mi se neda pisad..
Javim vam se kasnije...Komp. mi nekaj ......!!!!
Ayde...Pusekk...by....pa-pa..
Odem na msn...hh...


17:56 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.