< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Whisper to me

Expression Gif Images





Žive duše na ovom blogu



O MENI

Ime:Nikolina-još me zovu i nina,nika,niksa,pelka,pely,niky,lezba(nemojta to krivo shvatit)
Prezime:ko da je ikome važno
Prebivalište:Zagreb-najlipši grad na svitu
Škola:X.gimnazija-we are the best
Razred:1.b
Volim:život,sport,izlaske,SEBE,Green Day,glazbu,ples,more...
Ne volim:školu,dvolične osobe,cvjetaču..
Još nešto o meni:navijam za dinamoooo i milan,porijeklom sam talijanka i ima još nešto al se nemrem sad sjetiti
Moj mail:nina96@net.hr
Moj hotmail:greendayevka@hotmail.com
SmileyCentral.com

st patrick's

st patrick's

Scroll images by bigoo.ws



MOJ BANNER




Free Web Site Counter


free image hosting hosted images

free image hosting










Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Imageshack.us

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us
Carica
neke cure iz mog razreda
Acrobat
C......
penny
zvončica*mina101*
sweety
moj_dnevničić_za_dosadu
moj blog na blogovanje.com

MySpace images



Na tebe ću prestati misliti kad tišina progovori,
kad se spavalica obraduje zori,
kad ruža izraste iz stakla,
a smijeh se začuje iz pakla!



SAD MOŽETE POPRIČAT MALO S LJUDIMA













layout for myspace




Dvije stvari su beskonačne,svemir i ljudska glupost.A što se svemira tiče nisam baš sigurna:

1. Ako glupost preživi,možemo reći i da je preglupa da umre.
2. Ako si poslao devet glupana da ti nešto kupe,onda si ti postao deseti.
3. Biti velik,znači biti neshvaćen.
4. Budalu ne treba trežiti,sama se javi.
5. Glupan koji je postao svjestan da je glupan više nije glupan.
6. Ja nisam mudra i to zanam;drugi nisu mudri i to ne znaju.
7. Kad bi se pameti kupovale,opet bi svatko kupio svoju.
8. Kad svi misle isto,znači da nitko ne misli dovoljno.
9. Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.
10. Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa s ludošću većine.
11. Misli rađaju patnju.
12. Ne sudi da ti ne sude.
13. Običan život je jači od mudrih knjiga.
14. Oni koji znaju govoriti,govore kratko.
15. Pamet otklanja prepreke jednu za drugom.Glupost uopće ne poznaje prepreke.
16. Sa znanjem raste i sumnja.
17. Sam,jer je takve pobijeda.
18. Samo čovjek koji prezire ljubomoru dostojan je nje.
19. Samo glupi i mrtvi nikad ne mijenjaju mišljenje.
20. Samo je jedan kutak svemira koji možeš popraviti,a to ste vi sami.
21. Samo se luđaci nadaju.
22. Samo s emrtvi na vraćaju.
23. Velika ja pogreška zamršeno pitanje brzo riješiti.
24. Šutnja je ponekad pravi odgovor.
25. Najveći je gospodar ljudima onaj koji im najviše služi.
26. Čovjek ima ono što daje.
27. Filozofija je nerazumljivo tumačenje nerješivih problema.
28. Neuspjeh je prilika da ponovno pokušate mudrije.
29. Pametni ljudi uče na na tuđima pogreškama;glupi uče na svojima.
30. Ovo još nije kraj.Nije čak ni početak.Ali je možda kraj početka.

Image Hosted by ImageShack.us


KAD POGLEDAŠ NA SAT...

00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-sex
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

01.00-01.30- telefonirati ćete
01.30-02.00- danas će te poljubiti
02.00-02.30- bit ćete skupa ako se nađete
02.30-03.00- razočaranje
03.00-03.30- čeka te velika promjena
03.30-04.00-sviđaš mu se
04.00-04.30- sudar
4.30-05.00- frendica će te iznevjeriti
05.00-05.30- imaš suparnicu
05.30-06.00- imati ćeš iskrenu prijateljicu
06.00-06.30- zakazat će ti sastanak
06.30-07.00- na kraju ćeš biti sretna
07.00-07.30- voli te novi dečko
07.30-08.00- na tebe misli smeđi dečko
08.00-08.30- pismo
08.30-09.00- biti ćeš cili dan sritna
09.00-09.30- nezaboravno te voli
09.30-10.00- crni dečko misli na tebe
10.00-10.30- biti ćeš mu cura
10.30-11.00- svađa
11.00-11.30- plavi dečko luduje za tebe
11.30-12.00- frendica ti je povjerljiva
12.00-12.30- netko misli na tebe
12.30-13.00- želi da hodate
13.00-13.30- misli na tebe jer te ludo voli
13.30-14.00- povjerit će ti se
14.00-14.30- mrzi te
14.30-15.00- neočekivani uspjeh
15.00-15.30- zabavljat ćete se
15.30-16.00- netko vam želi zlo
16.00-16.30- vjeran ti je
16.30-17.00- sutra ćeš biti sretna
17.00-17.30- sretan je onaj ko te voli
17.30-18.00- prati te sreća
18.00-18.30- sviđaš se onom na koga
18.30-19.00- nikad te neće zaboraviti
19.00-19.30- samo tebe voli
19.30-20.00- očekuje tvoju ljubav
20.00-20.30- reći će da te voli
20.30-21.00- samo se poigrava s tobom
21.00-21.30- pozvat će te na rođendan
21.30-22.00- užasno mu se sviđaš
22.00-22.30- sanjao te
22.30-23.00- želi voditi ljubav s tobom
23.00-23.30- otkači se od njega
23.30-00.00- obožava te
00.00-00.30- stalno ide za tobom
00.30-01.00- želi da zauvijek ostanete zajedno

free image hosting



Far away

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go

Bigoo



Como ama una mujer

Quizas me he apresurado
a pisar sin ver los pasos,
a dejar que las heridas
no sanaran bien.
Quizas por impetuosa
he dejado tantas cosas
que eran parte del camino
parte de crecer.
Quizas porque tan solo he sido una,
que ha sido enamorada de la Luna,
tan solo eso ha sido mi pecado,
el de seguir mi corazon a todos lados,
seguir mi loco corazon a todos lados

Chorus
Y he amado como ama una mujer
que ve en su hombre el paraiso,
si me entregue lo hice total
y si falle volvi a empezar
y a levantarme en el camino
y he amado como ama una mujer
que el alma no la ha abandonado
[ Lyrics found on http://www.metrolyrics.com ]

y que lo intenta un dia mas
y que ha sońado con sońar
y por amar se ha equivocado
y por amar se he aquivocado

Quizas no ha habido espacio
para ver bastante claro
que al final de la jornada
tuve que perder.
Si me ha llevado el viento
he vivido mis momentos
y al final de mi conciencia
solo tuve fe.

Y solo por seguir esta locura
de la pasion que rapido se esfuma,
tan solo por creerlo nuevamente
por no caer y a veces no desvanecerme
por toda la necesidad de hacerme fuerte.

Chorus

Customize your blog



The sweet escape

Ooooh ooh ooooooh ooh (x 4)

If I could escape
I would, but first of all let me say
I must apologize for acting, thinking, treating you this way

Cause I've been acting like sour milk fell on the floor
It's your fault, you didn't shut the refrigerator
Maybe that's the reason I've been acting so cold

If I could escape
And re-create a place in my own world
And I could be your favorite girl
Forever, perfectly together
Now tell me boy, wouldn't that be sweet?

If I could be sweet
I know I've been a real bad girl
I didn't mean for you to get hurt
Forever, we can make it better
Tell me boy, now wouldn't that be sweet?

Sweet escape
Ooooh ooh ooooooh ooh (x 4)

You left me down
So baby, it's time to getting a little crazy
Hopefully you don't leave me

If I could escape
And re-create a place in my own world
And I could be your favorite girl
Forever, perfectly together
Now tell me boy, wouldn't that be sweet?
If I could be sweet
I know I've been a real bad girl
I didn't mean for you to get hurt
Forever, we can make it better
Tell me boy, now wouldn't that be sweet?

Myspace layouts



The saints are coming

There is a house in New Orleans
They call the Super Dome
It's been the ruin of many a poor boy
And God, I know I'm one

I cried to my daddy on the telephone
How long now
Until the clouds unroll and you come home
The line went
But the shadows still remain since your descent
Your descent

I cried to my daddy on the telephone
How long now
Until the clouds unroll and you come home
The line went
But the shadows still remain since your descent
Your descent

Boom-cha hey

The saints are coming, the saints are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply
The saints are coming, the saints are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply

A drowning sorrow floods the deepest grief
How long now
Until a weather change condemns belief
How long now
When the night watchman lets in the thief
What's wrong now

Boom-cha hey

The saints are coming, the saints are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply
The saints are coming, the saints are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply
I say no matter how I try, I realise there's no reply
I say no matter how I try, I realise there's no reply

MySpace images



Given Up

Wake in a sweat again
Another days been laid to waste, in my disgrace
Stuck in my head again, feels like I'll never leave this place
There's no escape

I'm my own worst enemy
I've given up, I'm sick of your lies
Is there nothing you can say?
Take this all away I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong, with me

I don't know what to take
Thought I was focused but I'm scared
I'm not prepared; I hyperventilate
Looking for help somehow somewhere
And no one cares

I'm my own worst enemy
I've given up, I'm sick of your lies
Is there nothing you can say?
Take this all away I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong, with me

(Screaming)

Put me out of my misery
Put me out of my misery
Put me out of my
Put me out of my fucking miseryyyyyyyyyyyyy

I've given up, I'm sick of your lies
Is there nothing you can say?
Take this all away I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong, with me































































nedjelja, 27.05.2007.

Početak vrućeg,vrućeg ljeta(hot,hot)!!!;)

Da od nečeg počnem.Nisam jako dugo pisala al sve zanimljivo što je vrijedno pisanja se dogodilo u ovih par dana.
U četvrtak je bila norijada party.Cijela naša škola nije imala nastavu pa su svi išli na Sljeme,a naš je razred išao u Maksimir smokin.Bilo nam je super.Prvo dok smo dočekali sve da se skupe iako smo ja i Tena mislile da mi debelo kasnimo al viš ti to ipak nije smijeh.I tako dok smo se svi mi skupili pola nas je krenulo na kavu,a pola u zoološki.I dok su ovi ostali gledali svoje rođake mi smo lijepo ispijali kavicu u finom hladu.Nakon toga smo otišli igrat uno,da,da mi smo ovisni o unu.I tako smo ga mi igrali dok su se dečki loptali.Nakon nekog vremenavratili se neki sa helićima pa su se tam punili plinom nut.I tako smo mi krenuli kući malo se voziti u vrućem tramvaju.
U petak je bio ok dan.Bila sam vani u kvartu i vidjela jednog lika iz osnovnjaka koji mi je prije bio dobar i ja nisam baš vjerovala kad su mi ostali rekli da se razbahatio,ali imali su pravo.Fakat je postao kreten i trebao bi se spustiti na razinu koje je dostojan bang.
E,subota je bila super.Gledala sam Pirate s Kariba i film je oooooooddddddddlllllllllllllliiiiiiiiiiiiičččččččččaaaaaaaaannnnnnnn!!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbup
Morate pogledat film,mislim priča se kao da će snimiti četvrti dio i ja bi to jako voljela.Da vam ispričam uktatko što se dogodilo.Zapravo ispričat ću vam kraj.Davy Jones je ubio Willa Turnera pa je onda Jack stavio nož u Willovu ruku kako bi ovaj probo srce i oživio.Sad on mora ploviti morem,a Elizabeth ga čeka na obali i on ju svakih 10 godina posjećuje dok mu ona čuva srce.Film je baš super sa super zgodnim Orlando Bloomomcerek i Johnny Deepomcerek on je legenda,baš je lud.
I to mi bilo to.Još sam malo pod dojmom Karibarofl.Ciao!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.