*littlefreckle*

26.12.2005., ponedjeljak

Praznici nam stižu,praznici su tu...Ho ho ho...

Ima li što bolje od desetosatnog sna i još malo dodatnog izležavanja i rastezanja u super mekanom krevetu? ;)

Kako je lijepo biti na praznicima,uživati,trpati se raznoraznim kolačima (o višku kilograma ću poslije razmišljati)... Škola je uspješno završila i mogu se pohvaliti da sam prošla s 4,8...Da,sad mi nije žao što sam nekoliko vikenda za redom ostala doma,no zato to sada naravno,nadoknađujem...Moj dan se uglavnom sastoji od sljedećeg:spavanja,gledanja TV-a,plesanja ispred ogledala,višesatnog brbljanja u kafiću te ponovnog spavanja.Nije mi loše,ha? ;) Nadam se da i vi isto uživate! ;)

Želim vam sve najbolje,Sretan Božić u malom zakašnjenju i uspješnu Novu godinu!!!
Yes,na radiju odzvanja Last Christmas!Idem po četku ( eh,ti pjevači amateri) i ravno ispred ogledala!!! Pa-pa...
- 15:21 - Mrtva slova na papiru(ili ipak ne?) (18) - Print - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pa...što reći?Dobrodošli na moj novi blogić!Cijelim svojim bićem želim da ovaj virtualni dnevnik bude dužeg životnog vijeka od onog prijašnjeg...Nada umire zadnja...

Koje ti je najbolje alkoholno piće?
Bira
Medica
Bambus
Bailey's
Sangria
Votka (votka juice,votka red-bull...)
Baccardi-breezer
Sve gore navedeno
Ništa od gore navedenog
Alkohol?!?Fuj!
  
Free polls from Pollhost.com

BL¤G1ĆI K¤J3 J4 Č1T4M
>
Music By Shimmering Graphix