untitled blog* https://blog.dnevnik.hr/littleevils

ponedjeljak, 09.01.2006.

u subotu sam prespavala kod karle………i mi smo kao odlucile da necemo cijelu noc spavat….neeeeeee, ono, mi uopce necemo spavat, hehe…pa, malo smo se u sobi zajebavale, malo blebetale…i na kraju smo zaspale vec u jedan i pol.
ujutro smo jele, blabla(ma nist zanimljivo)….i onda otisle van setat psa(čau-čaua) , ali nas je napao jedan veliki pas pa smo odustale…heh…pa smo zvale nataliju,ali ona se nije javljala…..i poslije smo isle nekamo kod nekih frendova i vani je bilo jako hladno( a mi bile u starkama,brrr) i tako sam na kraju ja dosla doma sa plavim prstima na rukama(a drzala sam ih u dzepu!!) i sva smrznuta………i nema vise nista zanimljivo ca bin mogla napisat za taj dan……..ma ustvari i to ca san sad napisala ni nis zanimljivije…………………………………………..
danas:…..pa, danas san se, ovaj, ošišala…..ma samo san malo skratila,onak, vise stepenasto…….i fakat NE ZNAM dali mi je bolje bilo prije ili sad…….svatko mi kaze drukcije……ma svejedno mi je………………………………………
u petak idem karli na rockas………..samo jos ne znan ca da joj kupin……ali, mislin da ce bit super…..bit cemo ja, karla, natalija, jess i ana………..i mozda dođu oni tipovi iz karojbe (protiv kojih smo igrali utakmicu)….kad smo bili na chatu karla ih je zvala na cugu(ne na rođendan)!!……a nadan se da ceju doc…………………………………..
and that2s it……………………………neman van vise ca pisat……….
………..pozdraff……………………..

Image Hosted by ImageShack.us

09.01.2006. u 19:28 • 23 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

evo koliko vas trenutno cita moj blog:.....


myspace

images for blogs




....BROJIM VAS OD 30. prosinca.....
Free Web Counter
Free Web Counter

...nesto fora...nadan se...










myspace

images for blogs



.......O MENI:

nejm: franka...........ali inace franky
god: 13
prebivalište: pazin

evo i opis bloga: ...ma dobro kasnije cete saznat vise o meni...bit ce tu malo gluposti, dosade, mojih događaja i slika ...i ne ocekujte ovdje nista posebno zanimljivo........, prije cete krepat od dosade...

volin: -zajebanciju,društvo,moje starke i marte,rukomet frendove,gumene bombone,bit na netu(najčešće po blogovima...)

ne volin: dinamo,rozu boju,abbu,boyband sranja,umišljene ljude....itd,itd.....

LINKACI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
imageshack.us-ako pozelis stavit koju slikicu na blogich
bigoo-ako zelis lijepo uredit svoj blogich...
google
www.abnormal.tk


neki blogovi koje citam:

...friends...forever...(natalija,karla,franka,nikita,petra i lorna)

punkrock_girl-frendica=)=)

tina-frendica iz razreda=)

jessy

sheena & judy

error404

kaja-frendica=)=)=)

ella dvornik

all star girl...

starka

tia

the fallen

unknow girl

grunge obsessed->imenjakinja moja

SLIKICE

myspace

images for blogs



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....ja.....




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




...PJESME...


ABNORMAL-Noćna mora


Ovo nije san, ovo nije bajka,
izaš'o sam na pivo i napio se k'o majka.
Ne znam šta ću sada ni šta ću sa sobom,
ali moram cugi da kazem zbogom.

Osjećam se jadno i baš sam koma,
sad je pravo vrijeme da zbrišem doma.
Upravo odlazim kad evo nove cuge,
govore mi ostani bit' ce još i pljuge.

Probudim se u podne, ništa mi nije jasno,
znam samo da sam doš'o jako kasno.
Razbijam sve po kući jer me boli glava,
tu ne pomažu tablete ni jutarnja kava.

Ref:
Svaki dan smo mrtvi,
svaki dan smo isti.
Gledaju nas poprijeko,
kazu da nismo čisti.


ABNORMAL-Kiki

Kad na cesti osjetiš smrad,
znaj to je opet onaj stari gad.
Šeta se ulicom smrdi k'o pas,
kad ga vidiš samo dodaj gas..
Uvijek je tu sa svojih 15 pasa,
tom "dragom" covjeku nema nikakvog spasa.
Ne moze mu pomoći ni novi ariel,
to je stvorenje je velika i prava zvijer.
Kad te sretne,di ši štari,
za tvoja osjetila on uopće ne mari.
On samo želi nešto malo para,
šlušaj kompa oštao šam bež čigara.
Ref:
Kiki,kiki se nikad ne pere,
Kiki,kiki stalno nešto sere.