utorak, 30.09.2008.

I think I am going to go away.*

Mislim, dakle, DOSTA mi je.
Sa ovim glupim blogom.
Ne ne ne ne ne! Dosta više. Ovaj blog je glup. Da ovaj. Nema smisla. Jadan je. A i da promijenim nešto, opet isto. DOSADAN mi je blog. Baš onoliko koliko sam i ja DOSADNA. I ne mislim da je Blog.hr dosadan, MOJ BLOG JE DOSADAN. 6, 7 blogera u križ ga posjećuju. I čak se usuđuju komentirati. Mislim, dakle, HVALA, ali u buduće recite mi šta ne valja. A ne, super blog. Da je blog super imao bi više blogera koji čitaju i komentiraju. Ne, ne kažem da ovi blogeri koji me sada posjećuju su dosadni i glupi, naprotiv oni su mi SUPER! I meni se jako sviđa njihov blog i sve to, ali JA? JA?! Ne, ja sam dosadno biće. Nisam takva inače kad sam vani. Kad sam u društvu, samo posve suprotno od ovoga svega. Najrađe bi neku jebenu sliku nabacila na ovaj blog. Ali neću. Jer svi misle da sam neka mala uredna, perfektcionista. Pa i jesam. Da, volim uredno pisati. Da je sve na svome mjestu. I to me nervira. I to me čini dosadnom. Mislim,dakle, nervira me jer me čini dosadnom. Kozna šta ćete sada misliti, ali briga me jer čini mi se da nitko ne čita i NE RAZUMIJE. Mislit ćete: "ajme, šta je ova poludila!?" "sunce joj udarilo u glavu!" i te spike. Samo dajte. ISKRENOST cijenim više nego lažnu slatkorječivost :)

I dizajn je jedna žena/cura koja ima predivne oči. Totalno besmisleno. BESMISLENO kao i ovaj blog. Poklapa se, zar ne? :)


Mislim, dakle < moja poštapalica (namjerno koristim, baš mi je kul!)

Vratila sam nick: " Mala Točkica.* " , vidjet ćemo koliko ću još izdražati sa ovim blogom. :)

Grlim sve koji me posjećuju. love ya! &hearts

Mala Točkica.*


15:15 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |