Girls just want to have fun :P

nedjelja, 21.12.2008.

Tiho, tiho sanjaj na rukama mojim luke i obale krugove u pijesku, nebo modro kule od soli za tebe <3



Kisa je padala,Lucija i ja smo narasle.Sad smo VELIKE!:D



Image and video hosting by TinyPic

...ovako vec dugo nisam bila happy...fino
Sve super kod mene...skola gotova,napokon.Mislila sam
da ce ovi praznici bit monotoni al' za sad je sve super.
Jos malo i Bozica..awww..=)..Morate bit dobri da vam nesta
Djed Mraz donese..naughty...ja sam bila dobra..x)..aha,aha.
U petak smo Lucija i ja isle do grada tj.do timea i klizalista.
Bilo je ok.Netko me malo nazivciro u timeu.-.-.
Al' nismo tamo pravo ni bili.Sjedili smo tamo kod knjizare sa Matijom i
Valentinom.Zafrkavali se i tak to...xD...la-la-la..Lucija & Matija smokin.
Ess pa se Luciji one ekstenzije otkvacile..xde :D..ma lol.
Kad sam isla doma nakisla sam ko mis.-.-
I jucer smo bile vani.Kaya,Luce i ja...trebale smo ic kod Matije al' se Kaya
i ja nismo spremile na vrijeme.rolleyes.I bile u timeu.Plesale,glupirale
se.Bile smo dobre curice...sok pile
se...khm da.Upoznale smo se sa nekim.hehe.Onda Kaya i ja Luciju isle
pratit..i koze nismo jakne ponijele,smrzle smo se.lud.I kad smo se vracale
Kayi pukla peta na cizmici..:D:D..ja sam crkavala.Jednu petu ima a drugu nema..pa je i ovu drugu isla iscupat..hahaha.Jao..Pomirila sam se Markom
i vise se necemo svadat.:D.Ja sam dobra cura i on je sad dobar
decko..ma mi smo zakon.:D.Dobar je on frend.x)
I onda...sam pricala sa nekim...na kraju sve dobro zavrsilo...
setali smo se..pricali o svemu...ma ok je on decko..kiss
Selim se u Taboriste.xD.
I tak bla-bla-bla...neda mi se vise pisat..
sad cu do grada...i do tehnicke na tekmu..mozda..

Ajde...voljet vas sve..kiss


mali prijatelj prirode
juhu-juhu
ima dugi-dugi
rep
voli
spavati ..
s njim
ste
jako
sretniii
juhu-juhu


Hahaha.:D

Image and video hosting by TinyPic

Kiss njemu,njoj i svima vama.;)

- 15:07 - Komentari (80) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.