Girls just want to have fun :P

srijeda, 19.11.2008.

....


...Bili smo jednom najbolji o nama price su pricali..


Ima puno toga kod mene.=)
Sad sam dosla iz shopinga.
I bitna sam si.x)
I bila sam kod seke Danice u
bolnici...a jadno moje...=(
U petak seka Wxy,Danica i ja
isle u Doru.I takoc...=)
Bilo je sexy...a tek u subotu.
Jao...isla ja po Wxy.
Pa smo se tam slikale.
I onda u time.
Plesale mi..malo popile...
El tako Wxy??smijeh
Bila mi je pala tam....ess a
policija tam...mah...
I kad smo doma isle srele smo Kicu.
Pa mene netko zvao...al jbg...
Nisam stigla otic tam s nekim...
U skoli nisam bila vec tjedan dana.
Bubana sam.=(
A ljubav...sta tu rec...bas kad sam
promjenila misljenje o jednoj
osobi...razocaro me je...malo
previse si umislja...a ja takve
ne volim...ajmo crta...
sta rec za to nego...
*Bilo je dobro dok je trajalo.
Mislim nije to kraj...znam vec unaprijed kak ce
bit...ooo daa..=)
Ah...

Image and video hosting by TinyPic

Jucer je my seki Wxy bio rockas....
Pa joj zelim puno srece,zdravlja,para i ljubavi.
Neka mi uvjek bude sretna zato sta zasluzuje to...
Ona je malo predivno,cupavo,perverzno bice
koje morate volit.=)
Vec smo dosta toga prosle i zabavile se
ali to je samo pocetak.=)
Zelim joj sve najbolje.I vojim ju...
Ne smije ju nitko povrijedit...
Sister's 4ever.kiss

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

(Mawa vidimo se u subotu =) )
- 18:06 - Komentari (106) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.