little_doll_life

29.03.2006., srijeda

yo people!!!!!! =))))))))

eeeeeee evo i mene..........dugo nisam pisala. a bas mi se i neda. u petak je cajanka i.........jedva cekam.e recite.....kakav mi je blog...............maybe to boring ha....e mozda napravim novi ...eeeeeeeeee da .....ja andrea i marie smo napravili blogach.o nasem razredu i stavit cemo slike nase .......evo neka luda ekipa.................a preludo!!! pozdravljam sve frendove iz razreda i one druge i.....hehe!!!!!! Pu$$A!!!!!!!!!! LOVE YA................ wave


by ena =))))))))) neka luda ekipa

- 18:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...::::: =) =( :::::....


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com




Free Glitter<br />
<br />
<a href=
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Cursors




Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace <br />
<br />
<<a href=
Backgrounds FreeGlitters.Com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

NA MOJOJ STRANI KREVETA

ona misli da zna neke stvari ko ja ,
da te spremi za grad ,
da ti utoli glad,
i kad otputujem ona zna da si njen,
a ti naivan sam odmah postaneš plen,
i taj crveni lak ,miris suviše jak
novi trag svaki dan kad se vratim u stan.

Sve moje njeno je
da odem vreme je
a molićeš me sve do kraja sveta
jer znam kad probudiš se sam
ti zaplakaćeš na mojoj strani kreveta...

Ona umre i zna kada zovem te ja
da začuti na čas kad mi začuje glas
ona ne smeje sve zna šta sme
a šta ne takva bila sam ja takve bile su sve
i taj crveni lak ,miris suviše jak
novi trag svaki dan kad se vratim u stan.

Sve moje njeno je
da odem vreme je
a molićeš me sve do kraja sveta
jer znam kad probudiš se sam
ti zaplakaćeš na mojoj strani kreveta..