< studeni, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Stranice ovoga bloga pokusat cu ispisati sitnicama iz mog zivota,u nadi da ce me netko napokon shvatiti.

O meni.

FunBox - WebCounter

IME:Andrea
NADIMAK:Annie
PREZIME:Demaria Kaulitz
ODAKLE:Split
HOROSKOP:rak
GODINE:14

Moj blog No. 1 : http://futuremrstomkaulitz.blog.hr/

VOLIM
-Toma Kaulitza
-Tokio Hotel
-Black Veil Brides
-Andy Sixa i Sandru Alvarengu :D
-mog psa Skipa
-tjesteninu
-male bebice
-crtanje
-životinje
-najlipši grad na svitu'Split'
-brbljanje
-tulumarenje
-more
-facebook
-vampire

NE VOLIM
-Svoj zivot
-Justina Bibera
-Katy Perry
-Roberta Pattinsona
-hatere Tokio Hotela
-dvolične ljude
-laži
-kišu
-hladnoću
-kad nema interneta
-ljude koji misle da sve znaju čak i kad nemaju pojma o čemu pričam
-kad mi brane da dugo pričam na telefon
-kad mi je dosadno(a to je često)
-cajke i Thompsona
-komarce
-rano ustajanje
-nervozne i bahate ljude
-svoju debljinu
-tračanje
-Chantelle Paige
-i još jaaaako puno toga.....

utorak, 02.11.2010.

Kao i uvijek,sjedim u svojoj sobi i ubijam dosadu pisuci blog..
Ali ovoga puta se pitam- ,,Zasto ja uopce pisem ovaj blog?!''
Na to pitanje ne znam odgovor.. Valjda zato sto trebam podijeliti probleme s drugim ljudima?
Ili mozda ovo jednostavno nikog ne zanima?
Ali,nastavit cu ga pisati jer mi jedino tako bude lakse.

Inace,u mome blago receno zeznutom zivotu u subotu se pojavila nova osoba. Toni. Ide na satove bubnjanja kod mog djeda kao i ja. Jesam li vam spomenula to? E ako nisam,sad cu vam. Sviram gitaru vec 4 godine ,a bubnjeve sviram tek par mjeseci. Medutim,ovo je prvi put da sam tu vidjela Tonija.. Od tog dana samo cekam nove satove da ga mogu opet vidjeti. Sutra ujutro ponovo idem tamo,ali on ima drugaciji termin sviranja,pa ga necu vidjeti. Tek u subotu. A ko ce cekat do tad ?! Samo odbrojavam dane od subote do subote. Zivim za tih sat ipo vremena u kojima cu biti pokraj njega.
Al neka. Prolazi me taj stadij vjecne depresije pomalo. Sa svim prijateljima sam sada u super odnosima. Ali ljubav jos uvijek stopira.. ://

Ovdje stajem,jer ne znam vise sto da napisem xD
Napisala sam ovih par recenica,pa bolje ista nego nista.

- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.