utorak, 10.10.2006.

156443146211...

Evo mene ponovno...škola je opet počela i nemam više vremena za ništa...
Dani mi bezveze prolaze. Sve je tmurno i monotono...Odem u školu vratim
se ,odem spavat i tako ispočetka, treba mi malo neke energije ovakav život mi
je predosadan i prejadan...Ovu subotu sam išla u Zagreb - Jarun s bratom i
njegovom ekipom...bilo mi je fenomenalno, nikad nisam vidjela toliko dečki na
jednom mjestu i to sve studenti fsb-a (fakultet strojarstva i brodogradnje)...
da zaboravih reć gledali smo veslanje ,a sad šta sam vidjela
je upitno jer sam imala važnijih stvari za gledat:)))).
Tu subotu sam i završila u gradu i kad sam došla doma baš i nije bilo bajno...
cugali smo i kad sam došla doma stara me skužila i uzela mi mobitel,
ukinula đzeparac na neko vrijeme i imam zabranu izlazaka...i tak no mene to bas
i ne brine previse ...uskoro ce to nju proći... i tako ovo je ukratko što se zbivalo
ovaj vikend, uopće nemam inspiracije za pisanjem ali posto su se neke osobe pocele
bunit napisala sam nesto eto tako da kazem da imam novi post...
.........pozzzz svima........

08:53 | Komentraj (6) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Prihvati nesreću kao životnu situaciju... Dizajn by:Freaky Layouts