Last exit.

i'm sleeping in clouds.
06.10. 2007.
precious.

Image Hosted by ImageShack.us


hodali smo jučer ulicom. čuli su se samo zvuci naših koraka i pokojeg psa koji je zalajao. držali smo se za ruke. držao me tako čvrsto, nisam se mogla osjećati sigurnijom. smijali smo se. sjećam se. da. bilo je vedro. gledali smo zvijezde kako blješte i dozivaju nas k sebi. igrali smo se lovice. izgubili smo se u šumi naših snova. odjednom je nestao.

hodali smo danas ulicom. čuli su se samo zvuci naših koraka i pokojeg psa koji je zalajao. držali smo se za ruke. držala me tako čvrsto, nisam se mogao osjećati sigurnijim. smijali smo se. sjećam se. da. .bilo je vedro. gledali smo zvijezde kako blješte i dozivaju nas k sebi. igrali smo se lovice. izgubili smo se u šumi naših snova. odjednom je nestala.

hodamo ulicom. čuju se samo zvuci naših koraka i pokojeg psa koji laje. držimo se za ruke. držimo se tako čvrsto, nemožemo se osjećati sigurnijima. smijemo se. da. vedro je. gledamo zvijezde kako blješte i dozivaju nas k sebi. igramo se lovice. izgubili smo se u šumi naših snova. odjednom smo nestali.


once upon a time I could be free.


Image Hosted by ImageShack.us


dok spavam, gledam.



sutra. sutra sam ja. bijele plahte vise na špagi na kojoj vješamo veš. igramo se skrivača. skrivamo se iza velikih bijelih plahti. vide nam se sjene. a sada... sada zrak koji dišem uzima pauzu.
bježim između oblaka. pahuljice mi se hvataju na haljinu.
šetam. kako možeš mirno gledati dječju igru, sreću, a da se ne nasmiješ?
vrtim se, vrtim se, vrtim se, vrtim se, vrtim se, vrtim se.
ljubav. ??
kako bi bilo.. kako bi bilo da umjesto dobar dan kažemo doviđenja, i obrnuto?
doviđenja! kako ste?
idem sad, idem ručati.. vidimo se sutra... dobar dan!
opet meljem.
gluposti.. a šta ćeš..
ja sam mala curica koja maše. mašem životu. mašem sreći. mašem snovima. mašem Tebi.


kako je lijepo biti onaj tko jesi. ššššššššššššš ššššumi ššššššššš šššumi ššššššššš šššuška ššššššuma.

sjedim ispod stola. nećeš me naći. ha-ha ja sam se bolje sakrila!
zzzzzzzzzvecka zzzzzzz zzzzzzvecka zzzzzzzzz zzzzzzzzvoni zzvono.
kajenje resno škoduje vam in ljudem okoli vas.
hear my name, walk beside me, i just need to say.. vušššššš.
eh...cvrči cvrči cvrčak.
mašem*...

06.10.2007. - 17:38 - Komentari { 24 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.