and this is me????????

05.04.2006., srijeda

OPET ISPOČETKA...

Evo mene opet... Nisam već dugo pisala post, pa bi bilo vrijeme... Danas nam je na sat matiše došo Cana...dečko je ludnut,a mi smo se cijeli sat trgali od smjehawink!! Cana uđe u razred,sjedne pored Milovića,Čulina 3 puta prođe pored njega i ništ ne skužibang!!! Mi smo se trgali!! Kad je čulina skužio dođe do njega i pita "a koji si ti???"eek Cjeli smo se sat zajebavali...bilo he baš zakon....naughty Zadnji sat smo se išli ispovjedit...Ne pitajte kak je prošlo...no Čim sam izašla iz crkve "slučajno" mi je izletiloheadbang... Popodne sam se išla šetat s Mašićkom i Idomthumbup... Prvo smo se malo zajebavale, a kad je ida otišla doma mi smo pale u depru...rolleyes Sječale smo se bivših i kak nam je ubiti bilo super, a onda smo sve zasraleno... JADNO al nema nam pomoćigreedy... Mašićka 3 godine fura s jednim dečkomcool... UBITI,furali su 3 mjeseca (na moru),al nikad nisu prekinuli...rofl Nikad se više poslje tog nisu vidli,alimouthwash... Ajd,moram sad ić "štrebat"nut... C YA
- 20:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ABOUT ME...

FRIENDS...