Funny Little Feelings

ponedjeljak, 22.10.2007.

Još uvijek volim te...

People, evo mene opet, vikend je bil naporan!! Ma u petak sam išla prvo s Martinom van, da se nebude ljutila, jer neke stvari ne shvaća, al ok, bilo nam je dobro. Išle smo od kafića do kafića, zabrijala sam s nekim dečkom koji me na moju veeeliku žalost stalno zove i šalje mi sms-ove... Kasnije sam išla van s Hancy, bila je s dečkom i njegovim društvom, ma bilo mi je odlično!!!! Napila sam se!!! hehe zujo U subotu sam bila vani s Martinom i Hancy, Martina je imala frku, stari je došel po nju i bil je pravi show!!! burninmad Hancy je imala frku s dečkom, opet ju je prevaril i to pred njom, ma katastrofa.. Prekinuli su... cry Ja sam si napikirala jednog dečka (iz pouzdanih izvora sam saznala da me hoće poljubit), al mu je cura bila pokraj!!! burninmad Kasnije sam zabrijala s njegovim frendom!! Kad nas je vidil nepomično nas je gledal i ništ mu nije bilo jasno, sad mi je taaak žao... A u nedjelju sam cijeli dan spavala, pa sam išla na kavu s curama i ono kad sam se vraćala doma, dobim sms ni manje ni više nego od Bebe!!! Zval me dal sam za piće!! Imal je auto pa je došel po mene i bili smo u kafiću, konobarica nije mogla vjerovat, pitala je dal treba pozvat zaštitare (jer mi se obično hoćemo poubijat).. hehe.. Pričali smo... kasnije smo otišli na neko osamljeno mjesto... prvo me pokušal poljubit, al sam ga odgurnula, rekla sam mu da mi se više ne sviđa, ne sviđa mi se to kaj je postal umišljeni, izigrava nekog frajera, spava s svakom ženskom kojom može, opija se... ma užas... rekel mi je samo da je to zbog mene.. da sam ja kriva, istina, ja sam za to sve kriva, samo ja... rekel mi je da mu falim, zatim sam mu dopustila da me grli, ali nisam htela da me poljubi.. Nisam više mogla izdržati, poljubili smo se i tako je opet sve palo u vodu, opet samo na njega mislim, iako pokušavam ne misliti, ali nemogu to prekinuti... nikako.. rekel mi je da mi nemože odoljeti, da ima curu koju voli, da mi čak ni onda nebude mogel odolit, bar još deset godina... a ja??? Mogu samo čekati da me opet nazove, da opet uživam, bar na par sati... Pred njim i pred svima drugima se pravim da mi nije stalo... ali iskreno, volim ga.... još uvijek... sve sam mu priznala, svaku laž, varanje... SVE!!!! Kad bi barem opet bio samo moj... sve bi dala, cijeli svoj život, samo za još jednu priliku... cry

- 20:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #