Funny Little Feelings

četvrtak, 18.10.2007.

Mrzim sve oko sebe!!!

Koji naporan dan, ko bi rekel... Bila sam cijeli dan doma i živčanila! Bil je roditeljski, stara je došla doma živčana u pičku materinu, jer joj je razrednik napričal pun kurac sranja o meni i mojem ponašanju! Prvo mi je srala da mi ocjene nisu kak spada, a jedna glupača s kojom sam išla 8 godina u osnovnoj u razred i već 4. godinu idemo skupa u srednju ima bolje ocjene od mene, pa mi sere da sam bila 11 godina bolja od nje,da moram i sad biti... Ja sam pukla! Nek ona ide u školu onda! Glupača! Kaj je najgore, rekla mi je da sam ljubomorna na nju! Nije normalna! Žensku niko ne trpi u razredu, ružna je i građena ko Žak Houdek... Ma mislim da je s tom izjavom prešla sve granice... Čak me i rasplakala kad je to izjavila!! Ja nisam mogla vjerovat!!! Sad ne pričam s njom, a ona mi se samo gura u šupak, govori mi kao ti si moja kćer i tak... Nek se jebe sad! Kao šečer na kraju, posvađala sam se i Martinom! I to prek msn-a! Pita ona mene dal idemo sutra van, ja sam rekla da mi se neda ić jer nam bude dosadno... Onda je ona planula kak mi se dalo ti prošli petak kad je bila Hancy slobodna, ja ono velim da ona uvijek nekaj zmisli, nikad nismo same! Martinu svaki put molim da ide s nama i na kave i van i to je prava rijetkost kad ide... Meni se sad fakat jedan put neda ić i odmah diže paniku! Onda mi je počela srati kak ona nema para, kak joj stara neće kupit obleku... Ja ju pitam di su joj euri (€) i novci koje je dobila za knjige (a nije ih kupila), veli ona da je potrošila na alkohol i cigrate... i onda ona meni priča kak si nema kaj obuć.. a kad sam ja išla s Hancy van, sveki put nam je netko plačal, nismo trebale trošit novce uopće... Martini se nikad nije dalo ić s nama, uvijek je nekaj zmislila.. I sad mi sere.. ma nemogu vjerovat! Svađamo se mi, raspravljamo o nekoj temi,a kad vidi da imam pravo, uvijek preokrene temu na nekaj kaj uopće nije bitno! Tisuću put joj velim da to ne radi i ona opet i opet... Na kraju mi napiše neki jadni sorry koji uopće nije imal svoje značenje, to je bilo tek tolko... Veli ona kak živi u nekom svom svijetu, rekla sam joj da živi u oblacima i da tak dugo dok ju nebude neko spustil na zemlju, da bude tam i ostala. I boli me kurac, kad se spusti na zemlju, tek onda mi se nek javi... burninmad

- 21:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #