Funny Little Feelings

srijeda, 17.10.2007.

Dan žalosti!!!

Nema se tu kaj reći osim toga da life nije fer!!! Svugde se priča samo o Toši, svugde se slušaju njegove pjesme, svi plaču... Ma komatično, ali se tak i svi slažu s tim da je on jedini pjevač kojeg nam je fakat žao, mislim, kaj da vam uopće pišem... On je meni bil stvarno THE BEST!!! Još sad ne vjerujem da ga više nema!!! Njegove pjesme su bile odlične, kao osoba je bil odličan, jednostavno savršen! tuzan Ajme, u školi su bile traume, na matematici sam bila na ploči, jer sam ko i obično pričala s frendom, rješavala sam neki fuckin' zadatak koji ne kužim ni pol %, sve sam krivo zbrojila, pomnožila, a profač me samo čudno gledal, ko da i sam nezna da pojma nemam!! Malo sam se zakačila s Martinom jer "nije htela" iti na kavu! burninmad Navodno je morala slagat večeru, ah dobit će ona... Hehe... Pa sam morala čekat Hancy do 10 kad završi s poslom... Srela sam bivšeg (Bebu)!!! Opet smo se skoro ubili, svađali smo se nasred kafića!! A zakaj?? Jer sam ja pričala na mobitel (čitaj: pričala sa jednim dečkom), ma fakat kaj ga briga za moj život?? On je svoje rekel kaj je htel u vezi nas... Idiot je na jukeboxu pustil pjesmu Kurve!!! Svaki dan ga sve više i više mrzim!! Proklet bil!!! Trebal bude on mene još, osvetit ću se ja njemu... i da, imala sam "frendicu" koja me iznevjerila, točnije, brijala je s Bebom kad sam ja najviše patila za njim!!! Posvađale smo se i rekla sam joj nek zaboravi na mene, a kad mi se ona danas ufura s izjavom: Vidiš kak život može biti kratak, nikad neznaš kaj bude sutra, nemoj samo tak baciti sve one naše godine, sve ono kaj smo radile i kaj smo prošle, molim te oprosti mi!!! Koja je to bitch!! Sad ispada da je ona žrtva i da teroriziram naše "prijateljstvo"!!! Nije me više briga ni za nju ni za njega!! Zbog tak nekih sranja se dovodim u situacije da jednostavno ne vjerujem nikome, pa ni onima do kojih mi je najviše stalo!! Life is a bitch!! headbang Na radiu me svaki dan neki tip pozdravlja i veli kao da sam najbolja cura i tak te gluposti! Nebreš bilivit!! Kaj sve ima na ovom svetu... Sutra je roditeljski, stara me samo pitala dal ima kakvih iznenađenja, da ne opadne pod klupu! hehe nut Mislim da ću se ovaj vikend napiti do kraja da zaboravim sva ta sranja koja me okružuju!! Eh idem sad spavat, moram malo odmoriti okice... Kissach

- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #