ajde nešto ljepo...

E pa moram reć da sam jako zadovoljna...ha ha ha riješila sam se onog ispita...prošla sam naravno...kad se potrudiš sve se može..ljepi je osjećaj kad si svo kamenje sa leđa pobacaš i kad više nema tlačenja...uuuuuuu fakat dobar osjećaj ha ha jebote mislila sam da taj dan neče nikad završit, tak sam heklala taman za vunene čarape kaka me bilo prpa na ispitu...mislim nisam bila siguna u sebe ono, šta ja znam...znaš kad znaš a ne znaš kad ne znaš..aaaa
Eto i to ga sam se riješila, al nisam gotova...ne ne imam ja još za ubit ispita.No, sad to nije tak bitno, bitno je bilo ovo što sam sad dala...ma to je to.pozdraffffffff.


26.03.2007. | 11:09 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Vladati nad sobom najveća je vlast!


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us