ne da mi se niš!!!!!!

Fakat sam ono u totalnom ne znam kak bi to stanje nazvala al nije niš dobrog, ma ono niš mi se ne da....moram učit a ono nikak da se pomaknem s jedne točke...jučer sam skužila da puno "spavam" na predavanjima, ono profesor ima totalno umirujuć glas usput i dosadno gradivo predaje, mislim trudi se, puca neke fore, ma ne znam ne ide mu kaj ja znam, ja bar spavam pod njegovim satom a i par puta me već opomenuo pristojno al ne jebem ja to...meni kad nisi zanimljiv, jednostavno nisi zanimljiv...naš kaj ja bi na moreeeee, ne zbog kupanja ili sunčanja nisam taj tip...zbog zraka, ludih provoda, zajebancije, slobode a ponajviše odmoraaaaa...niko te ne jebe u mozak, pili s nekakvim pričama...ma joj ne želim ni razmišljat past ču u još veču depresiju...ma nije za pričat...jedva čekam ljeto jer zaželila sam se sunca, ma da više volim zimu, obožavam to jest, a i rođena sam po zimi tak da to je moje doba kada ja vladam...ha ha pa mislim da je to sve za danas od mene idem učit malo za promjenu pa poslije na predavanja tam ću spavat..ha ha PA UGODAN DAN DANAS ŽELIM OvAJ LIJEPI SUNČANI SVIMA.
bay bay smokin


16.03.2007. | 11:23 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Vladati nad sobom najveća je vlast!


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us