ma jebem ti mater....

Image Hosted by ImageShack.us

Naš kaj mi najviše ide na jebene živce, kad ono pišeš, pišeš, pišeš i stavljš sliku, pa malo ovak malo onak, spetljaš se i sav tvoj tekst koji si pisao se zbrišeeeeeeeee...eeeeee onda vrištim iz petinih žila jer se to meni nemre desit...jebeš sve pospisku i skidaš sve svece s neba i onda skužiš..da kaj se koji kurac tak živciraš i da ovo sve uopče nema smisla i da trošiš svoje dragocijene živce na neku glupost...a budale.
Ne vjerujem da če ovaj post bit kao onaj prvi al ajde dala sam si tu truda..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Da, eto sutra u Beogradu je fucking koncert od IRON MAIDENA i ja ne idem, za dodatne informacije 35eur je karta ...za ubit se...ne idem jer ne želim ić u Beograd jer je dole živi teksas, želim ipak vratit doma, ne mrze me tolko baš doma....ha ha kaj misliš kad bi nas vidli sa zagrebačkim tablicama, pa demolirali bi nas i auto....no dočekat ću i ja taj dan.
Ima u Sloveniji 50 eur je karta na stadionu Bežigrad u Ljubljani...i tko želi ić može mi se javit pa može s nama..imamo mjesta za sad....znam da ima još do tog koncerta al nemrem se sčekat, kao malo sam dijete, obožavam ih, uostalom ak ste bili na njihovom koncetu morate znat da je koncert do jaja i da nema jednostavno, nema boljih koncerata, kad Bruce Dickinson raspali uživo dignu ti se sve dlake na tijelu...a oni koji nisu bili ma nemaju pojma šta propuštaju...Ovo če nam biti treči put na njihovom koncertu, bili smo u Berlinu na njima i u Hrvatskoj u Velikoj Gorici...fakat ti nije žao dat te pare, tj. još je to malo para za ludnicu koju doživiš.....ma....neču uopče pisat više...Be Quick or be Dead...ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


13.03.2007. | 12:39 | 1 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Vladati nad sobom najveća je vlast!


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us