Moje neko "mišljenje"...

Sad je furka imat jeben blog i imat neko svoje mišljenje...bla, bla, bla...svi mi imamo kreativne male glavice u kojima se sve i svašta događa...gledala sam neke blogove neki su totalno kreativni, neki pak ludi, neki pak šareni itd.a, neki totalno loši..pišu gluposti...al ono gluposti koje su samo njemu bitne i zanimljive...ali i to se poštuje...tko kaže da je moj blog jeben, možda je baš nekome katastrofa, al ako čemo komentirati tako neke stvari to može ići iz krajnoti u krajnost i doči čemo do toga da O UKUSIMA se ne RASPRAVLJA...jer smo svi mi različiti,a opet samo isti, jer nam se neke slične stvari sviđaju.....uglavnom u mojim blogovima nečete nači nekog kenjanja prek 13 stranica i slično, nego ono meni bitno moje neko "mišljenje"...sad opet stvar od osobe do osobe...tko če ga shvatiti a tko neče.....


05.03.2007. | 09:35 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Vladati nad sobom najveća je vlast!


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us