<body>

utorak, 22.01.2008.

hmm....

Evo stvarno ne znan,tila san van stavit neke pisme ili nesto(a bilo ih je puno) sta su me podsjecale na jednu osobu.Ali kao sta san rekla(podsjecale) sto znaci da je to sada proslost,tako da ne znan sta bi sad pisala...al nema veze,vjerojatno cu I stavit koju takvu pismu jer me vise uopce nije briga,a ionako svi moji prijatelji znaju ko je ta osoba,tako da….necu puno pisat o njemu jer…pa bit ce preocito,al samo bi tila rec da I kad bi mogla prominit neke stvari u vezi nas,nebi nista minjala…ustvari,bi samo jednu stvar…nebi se nikad ni zaljubila u nekog takvog idiota!!!! Dobro pretjerujen,nije toliki idiot,al bome nije daleko…lol….
Eto virujte vi meni da ja iman najbolju namjeru zaljubit se u nekog drugog,po mogunosti normalnijeg…al to je nekako nemoguce jer sve usporedjujen sa njin(na kraju skuzin oko kojeg san se ja kretena uopce mucila,al dobro-covik se uci na pogreskama)…tako da van svima koji ste napravili neku gresku I sad se kajete porucujen da se nista ne brinete jer svako grijesi…kako bi reka skoke,to je bilo jedno retardirano razdoblje u vasen zivotu…
I nije mi jasno zasto se ljudi uvik zaljube u nekog ko to stvarno ne zasluzuje,I kome to nista ne znaci…al nema veze,takav je zivot…I fala Bogu,napokon san uspila rec sebi-on nije toga vridan…(u cemu mi je I Lena pomogla),tako da ako I vi volite nekog idiota,koliko god vas bolilo,nemojte dopustit da vas zgazi I unisti…I tila bi ton malon porucit da je bas baza ponasat se ko on…I da nije on tolko ni lud…sad san se malo raspisala I nije me uopce briga ko ce ovo procitat,ni ko ce se u ovome “pripoznat”,jer…ma nema jer,jednostavno me nije briga…
Eto ljudi,aj pliiiiz nan malo vise komentirajte….Luska-kissssssssss

- 19:20 - Komentari (33) - Isprintaj - # Da/Ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.