<body>

ponedjeljak, 21.01.2008.

Malo porukicaaaa

Na krevetu ležim,
poruku ti pišem,
vrijeme je teško,
nemogu da dišem,
neštome stišce u grudima mojim
jer noćima ceznem za usnama tvojim!!!


Možda je ludo da te volin,
možda ponizno da te za
ljubav molim...
al´ jednog dana kad shvatiš
rijeći moje...saznat ćeš da si iz
mene ubija nešto što je zauvjek
moglo biti tvoje!


Bio si največi kreten kojeg sam srela
i onaj kojeg sam najviše voljela!!


Ako budeš govorio ona me je VOLJELA...
nezaboravi reći i ona je trebala bit VOLJENA!


Nekada su potrebne rijeći...
a onih pravih je malo...
ma zar su uvijek potrebne rijeći
da ti kazen kolko mi je do tebe STALO!!


Ako ti druga nudi više
neka ti srce krene
al¨ kad ti tuga sreču izbriše
ne raćunaj na mene...
KAŽES DA TI NEKA DRUGA
MNOGO VIŠE DAJE,
A VRIME ĆE SVJEDOK BIT
KO ĆE DA SE KAJE!!!



To što te gubim prava je šteta...
to što što si s drugom....
jako mi smeta!!!
voljeti se nećemo ovoga ljeta....
ah....baš šteta!!


KAD SRETNU SE OĆI NAŠE,
JA SPUSTIM POGLED DOLJE...
NEKA TI BUDE JASNO DA TE MOJE OČI VOLE...
TJERAM TE OD SEBE,
SA SOBOM SE BORIM...
ŽELIM DA TE MRZIM,A PROKLETO TE VOLIM!



RECI MI GDJE SAM POGRIJEŠILA,
RECI DA ISPRAVIM TO,
ONA TI SE SAMO NASMJEŠILA...
I VEĆ SI OTIŠAO NJOJ....



..nemoj plakati djevojko!
tvoje suze ga ne bole..
..nemoj ga voljet,
jer ga i druge vole..
..nemoj ga zvati da
se vrati djevojko!
kad bi se vratio
život bi ti upropastio..
..nemoj ga kleti
djevojko!
tvoje kletve ga ne
bole..vjeruj, kleknut će
on pred tebe kad ga
drugi prestanu da vole..


Nikad zaboravit tvoje oči,
tvoje usne i tvoj osmijeh neću,
jer u tvom zagrljaju sam bar jednom u životu doživjela sreću!!!


Koliko sam te željela nebo će ti reći,
koliko sam te voljela sunce neće poreći,
suze je prolila mjesec će reći,
a ja ništa od toga neću poreći....


Umrijet ću noćas zato što te volim ,
da mi ljubav vratiš jedino te molim ,
uvenut ću tiho kao crvena ruža,
jer je patnja jedino što mi život pruža....


Prezivjet cu tebe,kunem se
u sreću da te vise nazvat
neću...
nije to zbog mene,ja ne zelim
kraj...
ne zanimam te nimalo-shvatila
sam,znaj.....



Tišina,gorcina i marak...
samoca,bol i hladan zrak...
Tuzna sam i srce me boli
trebam nekog da me voli,
zašto ljudi nemogu da shvate da oni koj se smiju
najvise PATE?



Možda sam te volila,možda te volim još,
i možda prema tebi ja sam bila loša,
nemam opravdanja i znam da je kraj,
ali ipak ljubavi ovo znaj...
u mom životu ti si ostavio trag...
iako više ja ti nisam draga,
ako poželiš ja ću biti tu...ali sada...
ali sada pošto želiš nestat ću!!!



-nije mi više važno....VOLIŠ LI ME ILI MRZIŠ...nije mi više važno....šta o meni misliš i govoriš....jer ti si jedan trag...a ja ostavljam prošlost iza sebe...i idem dalje bez tebe....neću te više voljeti...na tebe vrijeme gubiti....hocu da te zabotavin...tebe i sve ružne uspomene!!!....tuzan

- 22:36 - Komentari (4) - Isprintaj - # Da/Ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.