<body>

ponedjeljak, 21.01.2008.



Evo,Rina mi je rekla da bi bilo u redu da i ja nesto napisen..pa eto,potrudit cu se...ukratko-pisala san o nasoj utakmici(odbojka),i moran se pohvalit da smo pobjedile poisan...ja nisan igrala zbog noge,al nadan se da cu iducu subotu bit u stanju igrat...nego,svaka cast prvoj postavi(Antea,Lena,Lana,Karla,Petra i Mara) i naravno moralnoj potpori,tj.navijacima od kojih je,naravno najglasnija bila Ena,tako da je moje misljenja da je i ona imala velik utjecaj na pobjedu...lol...I da,bas mi je nekako bazaaa,nisan bila u skoli danas,ne iden ni u sridu i petak zbog natjecanja(hehe,nekad se isplati bit pametan)...Lol...
eeeee,i jedna porua:NISU SVE PLAVUSE GLUPE...mislin,nisu bas sve...iznimke potvrđuju pravila...Eto,to bi valjda bilo sve od mene zasad....komentirajte nan pliiiiiz.....
WGRRRRRRRRRRRRRRRRRR......big kisss......

- 14:34 - Komentari (9) - Isprintaj - # Da/Ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.