<body> ^PeopLe aLways Leave^ - People always leave..sometimes they come back... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

× aBoUt mE ×

^^ LiNkaChy ^^

*miss sixty dizajnowi*
*twiLight..awzZZ*
*here.without.you.baby <3<3*
*sweet.faries =)*
*my-crazy-kingdom*
*Photographer*




ime_KarLa
prezime_nie bitno..^ ^
razred_7.a-the best
godine_13
grad_SpLit <3
sLusan_RBD,cajke,pop..
newoLin_metal
prijatelji_ia ih puno...neda mi se nabrajat
wwppp...<3<3<3
naii filmowi_sumrak,titanic,put bez powratka 4,
buntownica u internatu,kraLjica skoLe...
serije_rebelde,kucanice,oprezno s andeLom,
reba,rat u kucii...
naii knjiga_swe od R.L.stinea
Ljubawni status_sLobodna




Emo girl Pictures, Images and Photos

dance Pictures, Images and Photos

×RuLzZZ× ^^

*nea sLanja onih sranja od
Lanaca srece...-.-"
*prie komanja postowa
najprie procitaii post!
*ne serite mi po bLoguu
*ne kradi sLike!!!
*umjesto komanja ne odbrojawaiii!!!!
*razmjena Linkacha-pitaiii
*u komentarima mi recite ako
sta moran prominit

× PiKcRs ×


emo girl Pictures, Images and Photos

girl and baloon Pictures, Images and Photos

CREDITS

help: x



^PeopLe aLways Leave^
26.10.2009. - 10:06

zasto owaii nasLow nowog posta??ja san nekako pre
uziwLjena u tu recenicu..nzn.zasto..xD
nekako mie usLa u gLawu..ugL.swi wi znate dae poceLa skoLa.=(
a sanjon i obaweze,rad,ucenje.ja san sad 7.razz tako da san dobiLa kemiju, fiziku..toe swe uzasnO tesko a tribaju mi i bodowi za upis..za pocetak mi dobro ide a za ostaLo ceo widit..hihiihihi faŁŁa swIma na komowima..cerek
ako budete dobri i puno mi komaLi mozete zawrsit u Linkowima tkd.komaite..necu wise pisat da ne buden dosadna...=)) iden ca pa was punoOoOo pozdrawLjan...puUusa,,cereksretan


emo girl Pictures, Images and Photos



| 35 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.