< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

something o meni

e pa da ja sam vam m MARTA ,.. sad cu u 8 razred,... cool ha? lol pa volim sve kaj i ostali klinci mojih godina volje,.. muziku slusati obozavam, decke hehe,.. frendice i frendove, obitelj, a pa dosta toga !!! aj uzivajte jer ocu puno puno komicam,... ljubav mi bas nije onon,.. (nije mi bas u ljubavi nekaj posebnoga ali ok je za sad) = )

mozes me naci na,...

e pa navecer provodim vrjeme na icq-u evo vam moj broj onda
,...
453-670-734


Image Hosted by ImageShack.us

nikaj posebnoga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nemam komentara

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 07.12.2007.

SAMOUBOJSTVO problem ili rjesenje ????

Svaki dan barem jedan tinejđer počini samoubojstvo. Kao na primjer neki dan dvije djevojke bacile se s crkvenog tornja, dečko se objesio, djevojka se bacila pod vlak zbog nesretne ljubavi,...KAMO SVE TO VODI??????

Samoubojstvo nije rjesenje za probleme,... Ćovjek koji razmislja na taj nacin da je samoubojstvo rjesenje, nije bas MENTALNO ZDRAV !!!! U svijetu se svakih 40 sekunda dogodi samoubojstvo, godišnje u prosjeku milijun ljudi i to najčešće muškarci u šezdesetim godinama iako je zabilježen i porast samoubojstava među mlađim muškarcima u dobi od 15 do 29 godina.

Iako na to pomisljaju mnogi tinejđeri to nije rjesenje!

Najviše se samoubojstava učini na proljeće, a najkritičniji su travanj, svibanj i lipanj.

U Hrvatskoj se posljednjih desetak godina, svake godine ubije prosječno 1000 ljudi, a na svako izvršeno samoubojstvo dolazi nekoliko pokušaja, a na svakog tko pokuša samoubojstvo dolaze još tri osobe koje o samoubojstvu razmišljaju ili ga planiraju.

ZAKLJUČAK;

SAMOUBOJSTVO NIJE RJESENJE

- 22:06 - Komentiraj (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.