< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

something o meni

e pa da ja sam vam m MARTA ,.. sad cu u 8 razred,... cool ha? lol pa volim sve kaj i ostali klinci mojih godina volje,.. muziku slusati obozavam, decke hehe,.. frendice i frendove, obitelj, a pa dosta toga !!! aj uzivajte jer ocu puno puno komicam,... ljubav mi bas nije onon,.. (nije mi bas u ljubavi nekaj posebnoga ali ok je za sad) = )

mozes me naci na,...

e pa navecer provodim vrjeme na icq-u evo vam moj broj onda
,...
453-670-734


Image Hosted by ImageShack.us

nikaj posebnoga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nemam komentara

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 22.07.2007.

sama sam,... vjerojatno zauvjek =(


Ej ljudi moji, nadam se da ste mi dobro jer ja bas i nisam. Bila ja danas na igralistu s mojom ninom(finskom ninom) valjda znate ko je ona-hehe. I da, dan mi je dobro pocel ali lose zavrsava. Posle je dosla Ana, pa onda jos posle Rozy i Vera. Osle mi u x, one tam zderu a ja im se smijem pogotovo Nini,… I da ana Vera ti stavila papar na pica-sendvic,… hehe (sorry zezancija) barem se meni tak cinilo. I tak,… U 15 do 9 osla ja doma jer sam obecala starcima da idem s njima do bake. Otisla ja i kak sam otisla tak sam se i vratila. Poslije ja cujem neku pijesmu na radiju i ja se raspekmezim i udarim u plac,… Placem ja 15 minuta i napokon se nekak smirim,… Poslije meni nekaj pukne u glavu i pocnem se ja rezat po ruci,.. ajoj, napravim ja sebi nekolko crta i prekinem. Ude mama i poludi,… pa da se ubijes,… ja jadna nikakva opet briznem u plac,… Al nemam volje za zivotom neznam kaj mi je,… nemam razlog za zivot,… kak mi se cini najbolje bi bilo da me nema ha?Ocito nikome ne znacim nikaj,… jbte bum poludela,… Al oke ! Samo se nadam da ste mi dobro aj pusa VOLIM VAS!!!







Zivi,Vristi,Plesi
Covjek je roden da gubi i grijesi,…
Prokockaj dane,Prodivljej noci
Jer jednom se ni to nece moci!


Iskoristi zivot kako najbolje znas i mozes!

- 21:55 - Komentiraj (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.