< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

something o meni

e pa da ja sam vam m MARTA ,.. sad cu u 8 razred,... cool ha? lol pa volim sve kaj i ostali klinci mojih godina volje,.. muziku slusati obozavam, decke hehe,.. frendice i frendove, obitelj, a pa dosta toga !!! aj uzivajte jer ocu puno puno komicam,... ljubav mi bas nije onon,.. (nije mi bas u ljubavi nekaj posebnoga ali ok je za sad) = )

mozes me naci na,...

e pa navecer provodim vrjeme na icq-u evo vam moj broj onda
,...
453-670-734


Image Hosted by ImageShack.us

nikaj posebnoga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nemam komentara

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 03.07.2007.

1.Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

2.spostoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!


3. Ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

4. Ako postoji sjaj on je u tvojim ocima, ako postoji radost to je susret sa tobom, ako postoji tuga to je zivot bez tebe, ako je itko voljen to si ti!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-03

5. Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj


6. Ako ti gorko zaplace oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema tko da te slusa, ako ikad vrisnes u snu nazovi me i JA BIT CU TU.


7. Ako zadrzis ovu poruku - VOLIS ME, ako je ignoriras - OBOZAVAS ME, ako ne odgovoris - ZELIS ME, ako odgovoris - NE MOZES BEZ MENE...

8. Baci casu visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe, umrijet cu ja.

9. Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!

10. Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.


- 22:22 - Komentiraj (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.