< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

something o meni

e pa da ja sam vam m MARTA ,.. sad cu u 8 razred,... cool ha? lol pa volim sve kaj i ostali klinci mojih godina volje,.. muziku slusati obozavam, decke hehe,.. frendice i frendove, obitelj, a pa dosta toga !!! aj uzivajte jer ocu puno puno komicam,... ljubav mi bas nije onon,.. (nije mi bas u ljubavi nekaj posebnoga ali ok je za sad) = )

mozes me naci na,...

e pa navecer provodim vrjeme na icq-u evo vam moj broj onda
,...
453-670-734


Image Hosted by ImageShack.us

nikaj posebnoga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nemam komentara

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 29.06.2007.

evo nekaj mojim naj freendovima i frendicama koji su nazalost otisli u srednju ali i onima koji su ostali,...

Volio bih ti se zahvaliti jer si dio moga života...

Znam da mogu računati na tebe u teškim trenucima,

Znam da s tobom mogu podijeliti sretne trenutke,

I znam da se naše prijateljstvo temelji na međusobnoj ljubavi.

Tvoje prijateljstvo je posebni poklon,Ne mogu ti se dovoljno zahvaliti
za njega...

Hvala jer ispunjuješ moj život s srećom...

Zapamti da sam uvijek spreman, da te poslušam, da te utješim, da djelim tvoju tugu, i da slavim tvoj uspjeh.

I nadam se da ti danas i svaki dan donesem ljubav i sreću.

želim ti uspješan dan! pa cak i ovaj



Ako bi svi moji prijatelji skočili
s mosta, ja ne bih skočio s njima,
bio bih dolje da ih uhvatim.

Oslonit ću se na tebe
a ti se osloni na mene
i bit sve u redu.

Ne hodaj ispred mene,
možda te neću slijediti.
Ne hodaj iza mene,
možda te neću voditi.
Hodaj pored mene i
budi mi prijatelj.

Svi čuju što govoriš.
Prijatelji slušaju što
govoriš. Najbolji
prijatelji slušaju što
ne govoriš.
Prijatelj je onaj tko poznaje
pjesmu tvoga srca i može ti
ju otpjevati kada zaboraviš
riječi.;

Idemo različitim životnim
putovima, ali svejedno kuda
idemo nosimo dio jedan
drugog.;


Prijatelji su Božji način kako brine o nama.

OVO JE ZA SVE MOJE NAJ FRENDOVE I FRENDICE KOJI SU UVJEK TU,... KRAJ MENE

- 21:36 - Komentiraj (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.