< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

something o meni

e pa da ja sam vam m MARTA ,.. sad cu u 8 razred,... cool ha? lol pa volim sve kaj i ostali klinci mojih godina volje,.. muziku slusati obozavam, decke hehe,.. frendice i frendove, obitelj, a pa dosta toga !!! aj uzivajte jer ocu puno puno komicam,... ljubav mi bas nije onon,.. (nije mi bas u ljubavi nekaj posebnoga ali ok je za sad) = )

mozes me naci na,...

e pa navecer provodim vrjeme na icq-u evo vam moj broj onda
,...
453-670-734


Image Hosted by ImageShack.us

nikaj posebnoga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nemam komentara

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 02.06.2007.

nemam naslova,...

magla na mom prozoru, miriše na nevolju,... danas ujutro me je ta pijesma probudila i dan mi je odma počel dobro jer još samo 3 dana do maturalca ni tolko,.. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekwinkeekeekeek onda sm doma malo pomogla ujutro i onda išla kupat se,.. posle sam išla kod sestre,... tam sam se zabavljala s nečakom,... sestra mi je posudila neke majice PUNO NJIH zakon =) sad,... navečer su moji došlio po mene jer ujutro moram na misu nisam već bila 2 mjeseca ali ok,... sad tu dosađujem se i poćela sam se već pomalo pakirat,... donesla sam si od tete torbu u kojoj bum noslia robu,... nemrem dočekati maturalac,... u ponedjeljak pem u školu i onda oslje kupit kaj mi treba za tušitanje i te stvari,... u utorak valjda pem u školu jer moram vidjet jednog dečka ( bar se nadam da ga bum vidla ) ajd ja sad idem u krpe ajd čitamo se kissblabla

- 22:59 - Komentiraj (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.