LarcHy

~mJuZa~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com




Image and video hosting by TinyPic

*koLKo vaS BuLJi u BLOg??
web stats


O MeNi:



*mOjE iMe:Lara

*PrEziMe:tatino

*GoD:12

*NaDiMci:ima ih puno.

*VoLiM:

* MsN
* KoMp
* JeDnOg DeCkA
* pLeSaT
* sLuSaT PjEsMe
* cOkSu Od KeKsA
* SiMs 2
* KliZaNjE
* MoB
* BoMbOnE
* pOkLoNe


Ne VoLiM:

* JeDnU gLuPaCu
* sKoLu
* PrOVaLniKa S MsNa
* JaNjEtiNu
* uCiT
* PiSaT Dz


sLuSaM:

* DoMaCe
* NeKe CaJkE


Image and video hosting by TinyPic


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

AncHy

°LiNkiChY°


*~eLLa~
*Blacky
*.Black.
*kiš i blacky
*DoNa


Image Hosted by ImageShack.us


O MeNi:


*mOjE iMe:Ana

*prEziMe:bleee

*GoD:12

*NaDiMci: puno ih jee

*VoLiM:

* MsN
* KoMp
* JeDnOg DeCkA
* pLeSaT
* sLuSaT PjEsMe
* KliZaNjE
* MoB
* pOkLoNe


Ne VoLim:

* JeDnU gLuPaCu
* sKoLu
* uCiT
* PiSaT Dz
* dVoLiCnE
* uMiSlJeNe


sLuSaM:

* DoMaCe
* CaJkE


Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 15.12.2008.

...novi postek...

hi ljudovi...
evo opet mi...
hmmm... nema bas puno tog novog...

evo da pocnemo...
jos malo gotova skola... napokon...
ocijene su katastrofa(u larinom smislu, a i u aninom)... lol
ah.. kaj jos rec..
nemamo inspiracije..

ajde evo..
sobota gnjavi da nekaj nap o razzu..
evo sobota samo za tebe...(LoOoL)

u nasem razzu su svi ludaci..(kad ovo budete
citali nemojte se uvrijedit, al fakat ste ludi)...
kaj rec..
pitala nas anina sestra ko su nama prijatelji..
naravno mi smo B.F.F.
imamo jako puno frendova...
al neki su nam best...
npr.
jura, topic, sobota, lucko...
nemo frendica... LoOoL
one sam tracaju..
neznam jel smijemo rec kaj o njima da se ne
naljute al ipak ocemo...
nekoliko rijeci..

Image and video hosting by TinyPic

JuRaJ
*ima plavu kosu,plave oci...
*anina ljubav(LoOoL)
*zabavan... sve O.K.

ToPiĆ
*ima smedu kosu i smede oci
*pre zgodan
*najbolji na svijetu( u larinom smislu)

SoBoTa
*ima smedu kosu i smede oci
*voli dinamo
*jako funny

LuCiJaN
*zabavan
*stalno se sali (na tudi racun)
*hmm... pametan(LoOoL)

evo to je to o njima...
uhh... bilo je tesko nap...
LoOoL
aj pozzek... nadam se da je sobota sad sretan
kaj sam nap nekaj o razzu..

kommajte o postu... plizzz..
Bye, Bye
KiSsS







| komentiraj! (46) | isprintaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.