Out Of The Silent Planet


so understand..
don't waste your time always searching for those wasted years..


i tak dakle, za tjedan dana Iron Maiden u Ljubljani..neznam dal budem ikad preboljela to kaj nebrem ići. u biti, ako druge godine dođu kod nas, onda definitivno idem i stvarno se nadam da budu došli.. ali ajde, zato budem išla na Sonatu Arcticu. :) bar se nadam.

i dobila sam upravo 4 iz zadaće. u srijedu i četvrtak nemamo nastavu zbog nacionalnih ispita..hm, neznam kak bu to ispalo. i sad ovaj tjedan uopće nemam matematiku i nemam pojma kad budem ispravila. ah, bude nekak.
kaj se ove subote tiče, nemam komentara. svi znaju kaj je bilo, između ostaloga. ajoj. :D
sve u svemu, dobro je bilo, samo kaj nam neodređena osoba nije dala spavati sa svojim beskonačnim govorima. :) ali nema veze.

da, slušam maidene cijelo vrijeme sad dva dana već, zaželjela sam se ih baš, iako je bolno slušati ih i znati da budu tak blizu a ja neidem..:(
slaven ide i nadam se da bu mu lijepo. a kartu bude meni dal poslije koncerta. ja skupljam njegove karte od koncerti. :D

dakle, relativno sam dobre volje, imam još 4 sata ali niš posebno, u biti, mislim da smo ispričani ovaj tjedan zbog tih nacionalnih ispita tak da nas nebu niko pital. dobro je.
sad bude zvonilo pa završavam s ovim. bokič.

Iron Maiden wants you for dead.


28.05.2007. u 09:03
° 10 thoughts of the world ° Print ° # °

Ever Dream


Forgive me for I don't know what I gain.
Alone in this garden of pain..
Enchantment has but one truth:
I weep to have what I fear to lose..


danas sam prilično tmurnog raspoloženja, iako sam ispravila multimedijske tehnologije, i sretna sam zbog toga. ali općenito opet se čudno osjećam.
ne, ne, dobro sam..namjeravam danas napraviti zadaću iz hrvatskog, točnije interpretaciju jednog lirskog i jednog epskog djela, i namjeravam do petre po neke nove power metal bendove koje je dobila i sad me zajebava. neide to tak.
..
ništ, dosadno je tu, al dobro, zadnji sat je. i ne, nemam inspiracije, tak da budem doma još napisala nešt. jer sam tu malo previše zbunjena. :)
i..upravo sad svira "still loving you" od scorpionsa. iako, meni je draža ona od sonate. :)


I will be there..I will be there..


edit :

dragonforce – above the winter moonlight

da, čekam ljeto..ali ipak bi rađe zimu..
po svemu mi više odgovara. osjećam se ljepše. onak dok mi je nutra toplo, lijepo mi je..pogledam van i snijeg blista na mjesečini :) vedro nebo..zvijezde. i znam da bude jutro hladno iako bude sunce sijalo..cijeli dan..a navečer opet prekrasno..ali, to je ona savršena zima. ne događa se često. i dok sam vani, i pada snijeg..ne jako. tek tolko..pahuljice se tope na dlanovima..i smrzavaju mi se prsti. i onda dođem na toplo i osjećam se dobro..lijepo..
ah, ma još malo i opet će zima. :)

Image Hosted by ImageShack.us

i tak..ovak, znam..(potaknuta sam nečim da napišem ovo) vjerojatno stalno zvučim kak nekva depresivka koja se doma u kutu plače i reže žile. niti blizu. moj problem je jedino kaj sam previše realna u oslikavanju svoje stvarnosti i predoslovno shvaćam stvari. da, to je istina. i možda sve to zvuči onak kak sam prije napisala..ali ne, nije tak. i oni koji me dovoljno poznaju, znaju da nije tak. i to kak se ja izražavam, nije uopće kak se čini. mene dok neka stvar povrijedi, mislim samo na to, i odma samu sebe uvjerim u neke još gore stvari i sve ispadne puno gore nego zapravo je. i ne, nisam jedna od onih "metalki-gotičarki" koje mrze svoj život i sebe jer nema smisla i jer ih nitko ne voli..
ah, nebrem opisat kolko mi to ide na živce. ja sam jednostavno iskrena. i kaj sad? jebiga..ja se uvijek pokušavam pomiriti sa stvarima onakvima kakve jesu jer to ne mogu promjeniti. i isto tak ne želim pisati nekakve vesele teme ili kaj ja znam kaj ako mi to nije zanimljivo i ako se tak ne osjećam.
i već sam tolko put u glavi preokrenula tu temu, više neznam kaj misliti u vezi toga. dosta.

DragonForce ima jako duge pjesme. I jebeno dobre. :)

We will ride with fire burning hot towards the night sky
In the land of long ago forever in our souls
Fly on wings of shining steel are burning so bright
In ancient lands of warriors we're riding on again


Aj, pozdrav..






21.05.2007. u 10:48
° 27 thoughts of the world ° Print ° # °

Keep The Flame Burning


sve mi polako ide na živce.
nekolicina ljudi i glazba bez koje apsolutno nebrem izdržati, jedine su stvari koje me u potpunosti usrećuju.
bježim od istine, problema..zatvaram se u sebe. nekad je to dobro, nekad ne. ovisi o situaciji.
uvijek se dešava to da nešto čekam jako dugo i onda ispadne, hm, za kurac. a ponekad se nešto lijepo zna desiti kad se najmanje nadam. samo što to postaje sve rijeđe.
emo, rekli bi..?
ali, zar nema svatko pravo na svoje mišljenje?
….
u zadnje me vrijeme jedna stvar često rastuži..do krajnjih granica..iako sam mislila da neće nikad biti tako..očito da ništa nemože ostati, onako kako bi mi htjeli..
ma, neću o tome.

I would walk through fire for just one more day..

[sasvim dovoljno]

trenutno bih rado promjenila neke stvari. trenutno bih se rado vratila u prošlost..
..trenutno sjedim sama u mraku svoje sobe, slušajući HammerFall nakon tko zna koliko vremena. tek sad vidim koliko su mi zapravo falili ti stihovi..
sad ću završiti s ovim, nemam više ideja. bojim se da ne napišem previše toga..neću tu baš pisati neke određene stvari, iako bih to željela.
….
sad idem..hm, spavat.

na na na na na
..and you always will be


14.05.2007. u 15:51
° 17 thoughts of the world ° Print ° # °

Memories To Dust


ahh..nebrem vjerovati..! najdraži Teemu mi je odgovoril na mail..
Teemu!!
onak idem čisto bezveze pogledati dal ima kaj novoga, nisam očekivala da bude mi odgovoril, a najmanje u dva (još manje) dana..i ono nova poruka..Teemu!!
pitala sam dal dolaze na metal camp druge godine i veli da se nada da budu došli..i isto tak za sljedeću turneju da budu došli u hrvatsku..
nebrem vjerovati. tak sam sretna kaj to nebrem opisati.
heh, kak male stvari usreće čovjeka. :D

The cruelty in my heart,
pulls me in to oblivion..
The memories, turned to dark,
deny me from salvation..


ah, imperanon..prejebeno!! sad ih još više obožavam, i tak se nadam da budu imali koncert tu, i išla budem, ma nema teoretske šanse da neidem..jedva čekam..makar nije ni sigurno ništ, ali ja se nadam, i ja budem išla na koncert..

Forever broken trust,
Excuses, lies and deception..
The memories turn to dust,
and truth is just an illusion, for me..!


Image Hosted by ImageShack.us

Hah..bokič :D



10.05.2007. u 18:55
° 11 thoughts of the world ° Print ° # °

Sadness And Hate


have we arrived from our journey, I must ask you now..
at last I can cry, 'cause these sad words are calling me tonight..
my eyes bleed for you my star, my pride and the love of my heart.
but why did you had to fly so far, I raged and it tore me apart..
I promise to you with sadness and hate,
wherever I might go, you will know..


[Wintersun]

I give my life to the withering leaves,
to the bleeding moonlight,
to the crying shadows..
I GIVE MY LIFE TO YOU.


trenutačno nemam pametnije misli, a ova pjesma je savršena.
doma budem još nešt napisala.

Edit :

dakle. nemam baš volje (zapravo, nikad nemam), ali evo.
..
oću da izađe novi wintersun..ali tek za godinu dana..ah, neda mi se čekati.
sons of winter and stars.. :)
jedva čekam! I nadam se da budu došli opet tu, da ih vidim. :D ah, da.
..
ništ, uglavnom jedva čekam ljetne praznike..samo da ne zajebem u školi i sve super. ali, nebi se čudila. moram ispraviti matematiku. a, jebemu :/
i sad mi počelo svirati Battle Against Time. :)
Wintersun!
volim ih. obožavam ih.
:D

neznam kaj bi više napisala. idem dalje ležat i gledat tv.

aj bok


02.05.2007. u 09:57
° 13 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


coments no/si?


Nothing's What It Seems To Be..

I Have Chosen Darkness To Be My Guide.
War Is In My Heart, Death Is By My Side.

Image Hosted by ImageShack.us


METAL HEART IS HARD TO TEAR APART

412 - 062 - 966

Image Hosted by ImageShack.us


....

The Leaves They Fall,
Upon The Day That Makes A Memory..



Am I Just A Shade?

Image Hosted by ImageShack.us


Jari..

Image Hosted by ImageShack.us

I am now alone in the silent light,
And there's nothing but darkness around me..
Deeper into unknown the strange light is guiding me,
Wake me until it's too late..

Image Hosted by ImageShack.us

Sleeping Stars..


....Now, hear the battle's call.

Sing for your tears
A song of the hatred..
No one can hear
Cause your life is forgotten..

Iron Maiden
Children Of Bodom
Blind Guardian
In Flames
Sonata Arctica
Ensiferum
Megadeth
Rhapsody
Tyr
HammerFall
Wintersun
Elvenking
Stratovarius
Demons & Wizards
Equilibrium
DragonForce
Amon Amarth
Korpiklaani
Wolfchant
Imperanon
Moonsorrow
Finntroll
Edguy
Norther
Turisas
Within Temptation
Avantasia
Cruachan
Arkona
....

Their deeds shall be heard..
Their legend will live forever..

<3

Image Hosted by ImageShack.us


..hero in a dream..

He is the man who travels in the land
of dragons and magic spells..
He rides in the winds of fire and snow
and he rules the forest of elves..

***

At the border of the plain where suddenly the forest dies
On the first day of the season
When the moon will shine full in the sky
I will wait for you there bathed by a magic light
I will wait, I will pray for this moment to become alive

For this night I will see as an elf clad in leaves
You're going to see myself the fairy of your secret dreams
Even if all this belongs to worlds of fantasy
For this time, only this night everything is fair, belongs to me
One night fantasy..

Live my every breath, my every touch, my every single sigh
Seizing hold of every glance
As the day's passing by begins a wonderful sight
Dancing on the moment dew, the dawn has come only for you
I look up at the sky for the stars to be my guide

At the border of the plain where suddenly the forest dies
On the first day of the season
When the moon will shine full in the sky
I waited for you there bathed by a magic light
I have waited, I have prayed and this moment has become alive
One night fantasy..

***

Image Hosted by ImageShack.us


..We were the prisoners of our own fantasy..

[Blind Guardian]