četvrtak, 17.05.2007.

Umri.Prije.Smrti

Nova pjesma:)
evo nije me bilo dugo...moram se pohvalit:))
ide mi ..jel...

ne sjecam se imena tvog
ni kad sam zadnji put ti poklonila stih
al' necu da budem dio tog
ne mogu ja nikad vise biti jedna od njih
umri prije smrti govore mi ljudi
dok jos nije prekasno
kad tijelo zadrhti zamagle se puti
pa sve postane opasno
ne sjecam se dodira tvog
ni kad sam zadnji put osjetila slast
sve mi je to darovao Bog
da probam strah i nemir koju nosi strast
pa da i ja zapjevam kome trebam
kao onaj svirac da se predam
umri prije smrti govore mi ljudi
dok jos nije prekasno ..Za to
kad tijelo zadrhti zamagle se puti
pa sve postane opasno
hajde i ti zapjevaj kome trebas
kao onaj svirac sav mu se predaj




Opet sam vidjela
ono što ne smijem vidjeti.
ono stvorenje koje misli nešto neistinito
kojemu je istina na kraju njegova mišljenja.
koje često srećem u magli, u glavi
na holu u kojem se ne sastaju naši pogledi.
jer ne želim opet gledati te smeđe oči
te oči...
bile su mi inspiracija,
sad samu sebe varam i kažem da više nisu.
lažem sama sebe da ga više ne gledam,
kad pored njega prolazim uzdignute glave,
a gledam ga iz tame.
kad bi barem znao...te sam riječi često govorila...
ali ja sam drugačija, kad bi barem znao...
ma neka samo zna, i to mi je dovoljno...

Image Hosted by ImageShack.us

ma nije meni bitno što me on ne gleda kao ja njega
ma nije mi bitno što je takav
nije meni bitno...
on je takav
zašto?
pitam se pitam, dali će on ikada znati tko sam ja?
ili će me i dalje gledati sa smješkom...
ali ne onakvim kakvim bih ja željela...

u subotu je 19.5. ...dan kada sam se ja rodila prije točno 17 godina
ah htjela bih da imam negdje 13....smrc...

utorak, 01.05.2007.

Ne.Brzaj

Evo jedne meni drage, moje dosta stare pjesme...
mnogi su me pitali za njih...pa evo:)

...Jednaki su oni dani kada ti koračaš po zemlji
Tražeći telefon da odzvoniš nekome tko te bolje zna
U redu je činiti pogreške ti si samo čovjek
Iznutra svi skrivaju ono nešto
Buljeći u uvijek ista četiri zida pokušavaš li si pomoći?
Krugovi u tvojim očima ne skrivaju da trebaš odmor
U redu je činiti pogreške ti si samo čovjek
Iznutra svi skrivaju ono nešto
Shvati vrijeme sa uloviš dah za pravi trenutak
Ne brzaj
Jednaki su oni dani kada se jutro čini tako dalekim
Razmisli da bol sada pripada tebi ali da se događa i drugima
U redu je činiti pogreške ti si samo čovjek
Iznutra svi skrivaju ono nešto
Shvati vrijeme da uloviš dah za pravi trenutak
Ne brzaj
Donio si ovo sam i pravo je vrijeme da to ostaviš
Stani
Odmori glavu za san nadahnut nečim drugačijim
Ne brzaj...




Image Hosted by ImageShack.us

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.