<body> jej - sweet angel blog - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fora stvarčice




ovoliko vas je bilo na mom blogu:


Free Website Counters
Free Website Counters








Cool Clocks at Wishafriend




Grunge Hearts For Couples at Wishafriend.com





ovo sam ja kada budem išla na maturu



a ovo na mom plesu


ovo sam ja sa svojom frendicom Martinom(ona je prva a ja druga)



također


ovo je moja najfrendica Nina(poslije Martine)


ovo je Tea iz mojeg prošlog razreda


ovo je moja cool sestra Iva sa svečanom haljinom


i još jedna Iva(Tuta) ali mi je ona sa plesa
to sam za tebe sabi


ovo je Sarah moja prijateljica iz Trsta


Sabina iz starog razreda


Laura


ovo ja dok plešem

evo neke clikice

nesto o meni
Ime:Petra
Prezime:koga briga
Godina:11
NajGrupa:Linkin park
NajPjevač:Akon.Asher i 50 cent
NajPjevačica:Shakira;Beyonce i Rihanna
NajPjesma:In the end
NajFrendica:Martina,Nina,Sabina,itd.
NajFrend:Renato,Roberto,Marko i Tin
NajFora:Starke
NajBoja:Ljubicasta i smeda
NajGlumac:Johnny Depp



...VoLi Me...cerekcerekcerek
VoLJeT ćU tEcerekcerekcerek
...LJuBi Mekisskisskiss..
LJuBiT ćU tEkisskisskiss
...VaRaJ mElazelazelaze...
UbIt Ću Tebangbangbang






Flash Toys At WishAFriend.com
Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com




johnny depp Pictures, Images and Photos


Kakav vam je moj blog?
super je
cool
fora
nista posebno
bljak
  
pollcode.com free polls




Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



dali volite Eminema?
da
obozavam
tako tako
nije mi najdrazi
ne,mrzim ga
tko je taj?
  
pollcode.com free polls

CREDITS

x



jej
25.11.2008. - 20:21

jej danas sam dobila dvije petice iz tehničkogcerek
i dobila sam peticu iz vjeronaukathumbupthumbup
a sutra dobivam kontić iz matisheburninmad
i molim vas recite mi neku fora stranicu za dizzeke,bannere,avatare i druge fora stranice,itd,...
i jako volim nogomet i zato naprijed HRVATSKA



| 4 | Komentiraj | Isprintaj | #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.