Dizajn: SkaterGirl^^ Help: ldesigns BlogSkins

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

e0 naDam sE da ti sE bl0gič swiĐaa
i da ceS punO0o k0maTi^^.oo Da =))
=D

LinKiččii^^

xx-lude-mawe-xx
malaprincezapepach13
majaaaaa
barbiie
monica-art
Roxy-heLp
Sugar kiss
Teddybears
Sexy_trio
Help blog
Mala Pandica
Little sexy bitch
Mimacha :P
Teenagecolumnist

razmjeNjujem sE^^

~i wiLL aLways bE mE~

imE~eRna
h0Bi~pLes

woljaM~

..sLad0led..c0k0Ladu..
..fRend0we i fRendiCe..k0mp..
..tw..mSn..feJs..m0j bL0g..deCke..
..fiLm0we..pLes..gLazbu..m0re..
..kin0..iCh wan..put0wat..
..c0k0lin0..žwaKe..
..lud0watnut
..heLLo kiTTycerek

nE woLjaM~
..umisljene ljuDe..
..gazirana piĆa..dw0Licne..
..zmiJe..naP0rne
LjuDe..i tAk..sretan

naJ boJe~

r0za.ljuBičasta.cRna...

sLušam~
..bRitney..Justina BiebeRa..ooo da..
..bey0nce..rihanna..RBD..PCD..
..miley..laDy GaGa..caScaDa..iTd..

~ankeTicaa~

Kakav ti je moj blog?
Ok..
Predobar..
Moze i bolje...
Losee..
Super..
  
pollcode.com free polls



~piKčuRs~
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








Do me a favor: Tell me what you think about me...Paint a picture...Choose your colors extra wise. Imagine what it be like to touch the sky! You got my head in the clouds...You got me thinking out loud!

Zamisli da si slijep/a ili gluh/a...eek
Tama. Strah. Tišina. Radoznalost za svijetom.rolleyes
Ja naprimjer ne bih mogla živjeti bez glazbe i zvukova!! Bez boja.....
Glazba me podigne. Obožavam glazbu. Ples. thumbup
Gluhonjemost bi me dovela u situaciju da ne čujem glazbu, ili bilo kakve
zvukove, a slijepoća u situaciju da ne mogu plesati zato što ne vidim ništa
oko sebe. Niti sebe! U ovom trenutko to nebi podnjela.
Zamislite da ne znate kako izgledate. Kako vaš glas zvuči?
Kako izgleda svijet? Ptica? Kiša? Boja?
Ja sam inače colorful girl, volim bojee nEbi biLa ista da ih nE viDim :D
Vi koji slikate ili fotografirate zamislite da to ne možete raditi.
Samo zato što ne vidite. Strašno.
Meni je to jedno od najgorih stvari koje se čovijeku mogu dogoditi.yes

iDem :D
w0Lim waS<3<3<3kiss
NOVI POST NAKON 80 KOMOVA :D
puSs<3<3


|subota, 14.11.2009. , 11:29|

| Usreci mE (89) | Osh/Nesh| Print| ^^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.