Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

And she is.

Dylan Lu

♥ 14 godina.
♥ 8. razred.
♥ Zagreb, Trešnjevka.
♥ Fizičarka ♥
♥ Pijanistica ♥




----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
× Facebook Acconut.
× Formspring.
× MySpace.
× Twitter.
× Vampire Freaks.
----------------------------------------

----------------------------------------
FB groups:
× Music Is life Only If You Know How To Compose It
× Music is what feelings sound like. ♥
× Bu!
× HGZ u ♥
× Ovisni o bockanju ^^
× OGŠ Rudolf Matz
× Tim fizika ♥
× Fizika ♥
----------------------------------------
Rainbow.
● Smile.
Colours.
● Hip-Hop.
● Shopping.
● Vans.
● Photography.
● Drawing.
● Music.
● Piano.
● Skaters.
● Physics.
● iPod.
● Makeup.
● Dresses.
● Domo Kun.
● Pon & Zi.
● Scene diamonds.
● Converse.
● Bones. [TV]
----------------------------------------
Blog je nastao: 27.11.2oo9. u 19:3o
----------------------------------------
RULZ.

● Ostavi samo 1 komentar. Dva maximalno.
● Nenajavljeni se postovi NE KOMENTIRAJU! Žao mi je.
● Komentiraš ? Prvo se potrudi da pročitaš post. Prokomentiraj POST ne izgled mog bloga. Znam već da je divan i krasan.
● Vraćam 1 komentar. Nemam ja toliko vremena. Sry.
● Ne kopiraj dušo. Znam da sam genijalna, ali ne moraš mi to pokazivati. Ako već moraš, naznači da je ideja MOJA.
● Ne, u linkove ne ide bilo tko. Svidiš mi se - Ideš u linkove. Ne svidiš - Ništa od toga.
● Na MOM si blogu i poštuješ MOJA pravila zlato.

● Don't like me ? Papa!.





credits
murderscene - 123

Tjedni izbor za najljepšu umjetničku fotografiju. ^^
utorak, 06.07.2010.
Razlog za novi post ? OVO.

Inače nisam jedna od onih koji mole za lajk, al frendica me nagovorila da stavim sliku i sad.. Eto.. Tražim malu pomoć.
Sumnjam da ću pobijediti jer su pobjedničke slike imale po 400-500 lajkova, ali htjela bi bar neki... Pošteni broj.
Hvala svima unaprijed.
I eh, da, sliku možete lajkat do kraja tjedna.

P.S. Ako ne možete lajkati sliku, to znači da morate prvo lajkati ovu stranicu : Klik.

Pozdravlja vas Dylan.

| 18:00 | .say something. (26) | .on/off. | .print. | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.