Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

And she is.

Dylan Lu

♥ 14 godina.
♥ 8. razred.
♥ Zagreb, Trešnjevka.
♥ Fizičarka ♥
♥ Pijanistica ♥




----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
× Facebook Acconut.
× Formspring.
× MySpace.
× Twitter.
× Vampire Freaks.
----------------------------------------

----------------------------------------
FB groups:
× Music Is life Only If You Know How To Compose It
× Music is what feelings sound like. ♥
× Bu!
× HGZ u ♥
× Ovisni o bockanju ^^
× OGŠ Rudolf Matz
× Tim fizika ♥
× Fizika ♥
----------------------------------------
Rainbow.
● Smile.
Colours.
● Hip-Hop.
● Shopping.
● Vans.
● Photography.
● Drawing.
● Music.
● Piano.
● Skaters.
● Physics.
● iPod.
● Makeup.
● Dresses.
● Domo Kun.
● Pon & Zi.
● Scene diamonds.
● Converse.
● Bones. [TV]
----------------------------------------
Blog je nastao: 27.11.2oo9. u 19:3o
----------------------------------------
RULZ.

● Ostavi samo 1 komentar. Dva maximalno.
● Nenajavljeni se postovi NE KOMENTIRAJU! Žao mi je.
● Komentiraš ? Prvo se potrudi da pročitaš post. Prokomentiraj POST ne izgled mog bloga. Znam već da je divan i krasan.
● Vraćam 1 komentar. Nemam ja toliko vremena. Sry.
● Ne kopiraj dušo. Znam da sam genijalna, ali ne moraš mi to pokazivati. Ako već moraš, naznači da je ideja MOJA.
● Ne, u linkove ne ide bilo tko. Svidiš mi se - Ideš u linkove. Ne svidiš - Ništa od toga.
● Na MOM si blogu i poštuješ MOJA pravila zlato.

● Don't like me ? Papa!.





credits
murderscene - 123

Ti si razlog zbog kojeg živim ♥
petak, 26.03.2010.
Upravo su mi kroz glavu proletjele mnoge misli.
Sjećanja. Uspomene.
Tvoj smijeh. Tvoje šale koje samo ja i ti razumijemo.
Oni glupi razgovori na msn-u.
Slušam našu pjesmu.
Simple Plan - I Can Wait Forever...

Ti uvijek znaš što mi treba.
Ne štediš na zagrljajima.
I kad mi trebaju i kad mi ne trebaju...
Uvijek znaš što treba reći.
Volim kad mi pjevaš. To me smiruje.
Znaš što mi je čak ni kad ja sama to ne znam.
Ti si moje rame za plakanje (i spavanje).
Možeš me nasmijati i kad sam u najgorem mogućem raspoloženju.
Jedino me ti razumiješ.
Jedino me ti prihvaćaš takvu kakva jesam.
Kao da te znam cijeli život.
Postala sam ovisna o tebi.
Znaš svaki moj dan jer ti ga detaljno opišem.
Znaš sve moje simpatije.
Moje stavove.
Znaš kako me razveseliti.
Samom svojom pojavom mi uljepšaš dan.
Sve što smo prošle... Rado bi to ponovila.

Ne želim te izgubiti.
A bojim se da bi mogla.
Još godina i pol, i idemo u srednju.
Ne znam da li ćemo ići skupa, ali već mi sad fališ.
Tko će me nasmijavat "TK-forama" ?
Tko će biti moje rame za plakanje ( i spavanje) ?

Volim te. Trebam te. Najviše na svijetu.
Bez tebe, ja nemam razloga za život.
Ja tebe trebam.
Ti me držiš na životu.
Ti me uveseljavaš.
Daješ mi nadu.
Usrećuješ me.
Za tebe bi sve dala.
Pa čak i život...


Image and video hosting by TinyPic

Za moju BFF. Volim te. Puno. Previše. Najviše. ♥

| 21:54 | .say something. (92) | .on/off. | .print. | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.