Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

And she is.

Dylan Lu

♥ 14 godina.
♥ 8. razred.
♥ Zagreb, Trešnjevka.
♥ Fizičarka ♥
♥ Pijanistica ♥




----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
× Facebook Acconut.
× Formspring.
× MySpace.
× Twitter.
× Vampire Freaks.
----------------------------------------

----------------------------------------
FB groups:
× Music Is life Only If You Know How To Compose It
× Music is what feelings sound like. ♥
× Bu!
× HGZ u ♥
× Ovisni o bockanju ^^
× OGŠ Rudolf Matz
× Tim fizika ♥
× Fizika ♥
----------------------------------------
Rainbow.
● Smile.
Colours.
● Hip-Hop.
● Shopping.
● Vans.
● Photography.
● Drawing.
● Music.
● Piano.
● Skaters.
● Physics.
● iPod.
● Makeup.
● Dresses.
● Domo Kun.
● Pon & Zi.
● Scene diamonds.
● Converse.
● Bones. [TV]
----------------------------------------
Blog je nastao: 27.11.2oo9. u 19:3o
----------------------------------------
RULZ.

● Ostavi samo 1 komentar. Dva maximalno.
● Nenajavljeni se postovi NE KOMENTIRAJU! Žao mi je.
● Komentiraš ? Prvo se potrudi da pročitaš post. Prokomentiraj POST ne izgled mog bloga. Znam već da je divan i krasan.
● Vraćam 1 komentar. Nemam ja toliko vremena. Sry.
● Ne kopiraj dušo. Znam da sam genijalna, ali ne moraš mi to pokazivati. Ako već moraš, naznači da je ideja MOJA.
● Ne, u linkove ne ide bilo tko. Svidiš mi se - Ideš u linkove. Ne svidiš - Ništa od toga.
● Na MOM si blogu i poštuješ MOJA pravila zlato.

● Don't like me ? Papa!.





credits
murderscene - 123

O vidi ti to. Posjeta. Čini se da me se inspiracija napokon sjetila :D
utorak, 09.03.2010.
Dosta mi je. Ne mogu više ovako. Što si to činim?
Moram se pokrenuti. Moram nešto napraviti.
Ne mogu više samo sjediti. Krajnje je vrijeme da nešto učinim.
Moje je vrijeme. Moram se promijeniti. Moram.
Više nisam ona stara.
A tek sad shvaćam da bi trebala biti.
Mislila sam da sam sretna, ali nisam bila.
To je samo varka. Krinka.
Nevjerojatno pomno osmišljena.
Zapustila sam sve, pa tako i život.
Mislim da sam učinila nešto dobro, ali tek sad vidim da nisam.
Je li gotovo?
Je li prekasno?
Mogu li popraviti svoje greške?
Ne znam. Ali znam da se mogu truditi.
I hoću. Trudit ću se.
Došlo je moje vrijeme.
Vraćam se na staro.
Sada će sve biti kako treba. Mora. Nadam se.
Krećemo od malih koraka, ali uskoro će se vidjeti rezultati.
Znam da ovo moram napraviti.
Dosta je bilo.
Okrećem novi list.
Krećem ispočetka...

Do sljedećeg posta pozdravlja vas vaša FREAK-uša :D

Image and video hosting by TinyPic

P.S. Mali dodatak:
U linkovima možete naći i moja dva bloga na kojima pišem priče. Nadam se da ćete svratit i pročitat. Ljubim vas sve. Puffa :*


| 21:08 | .say something. (63) | .on/off. | .print. | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.