ponedjeljak, 10.07.2006.

promijenila bum u potpunosti sebe..počinjem danas...

Lana-Otkad te nema

Ti si taknuo najtanje žice u meni
I pokazao najljepše lice ljubavi
Zapalio vatru koja se sad ne gasi
A onda nestao kao da nikad te nije
Ni bilo tu

Otkad te nema u mom životu
Sve je poprimilo žalosnu notu
Nebo je sivo ko oči tvoje
Samo je magla uvijek iste boje

Otkad te nema ovdje kraj mene
Moje je cvijeće suho i vene
Osjeća valjda,zlo mi se sprema
Jer ja sam bolna otkad te nema

Ja pokušavam spasiti ponos ljubavi
Zato ne idem na ista mjesta gdje i ti
I neću lagati kako
Sam pogrešno nazvala tvoj broj
Samo ću moliti Boga da mi te vrati
Da budeš moj




sigurno se pitate zakaj promjene?
-zato jer nebre se tak dalje,neznate v kakvoj sam situaciji
-zato jer nemam već snage
-zato jer me 'netko' iskorištava,ima i još tu..
-zato jer sam predobra
-zato jer ja tak hoću!!!
-ZATO JER HOĆU BITI DRUGA OSOBA!!!

koje promjene?
-na sebi definitivno sve(obleka,narav,fizički izgled...)

p.s.nadam se da budem uspjela jer JA TO MOGU,JA TO HOĆU!!!

na žalost..i to se jenput trebalo dogoditi..


Image Hosted by ImageShack.us

17:40 Komentari (3) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.