< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga




ZOVEMO SE...Helena & Ivana

ŽIVIMO...u Zagrebu
VOLIM...HELENA: THE O.C. čokoladu, životinje, bombone, pop, ples, pjevanje, punu kuću, cascadu
...IVANA : THE O.C. ,čokoladu, glazbu, more, Imotski, plaže, sunčanje, spavanje, moje frendice (HELENU & LUCIJU & MIRNU & LIDIJU & PETRU... .), frendove ( ĐULMEZA & ROKA & DANU & KRUNU & DOMIjA & STIPU & POPIĆA & GUMENOGparty & FILIPA rofl,(novi prijatelji )MARINKAnut $ MARIN zujo...), , izlaseke, dečke....

SLUŠAMO...CASCADU; Evanescence, The Rasmus, Simple Plan,R.H.C.P, Britney Spears,Beatels, : christina aguilera, beyonce, rihanna,- pusycat dolls, , red hot chilli papers, doors, gunsns and roses..<<<

ROĐENE SMO...HELENA: 21.11.1991.
...IVANA: 12.4.1991

p.s. uživajte u našem blogu... ako vam nešto ne valja samo recite... i promjenit ćemo



Image and video hosting by TinyPic

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Linkovi

CASCADAAAAAAAAAAA LYricsii:D


Cascada Lyrics
A Neverending Dream Lyrics


Cascada Lyrics
Bad Boy Lyrics


Cascada Lyrics
Can't Stop The Rain Lyrics

Cascada Lyrics
He's All That Lyrics


Cascada Lyrics
How Do You Do! Lyrics


Cascada Lyrics
Magic Summer Night Lyrics


Cascada Lyrics
Runaway Lyrics

utorak, 25.12.2007.

BOŽIĆ JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SAONICE MI KOMA, SOB MI DIVLJAK,
ZATO VAM NISAM UŠLA KROZ DIMNJAK,
PUKLA MI VREĆA , ZATO VAM ŽELIM SRETAN BOŽIĆ
I NEK VAS PRATI SREĆA...hehehehehehe rofl sretan

Image and video hosting by TinyPic

Ej ljudi pa došli su praznici!!! Hvala Bogu!!!! Bilo je i vrijeme..Škola mi je već dop..blabla Ovaj zadnji tjedan mi je bio grozan...NOĆNA MORA!! kolko testova i ispitivanja..pa poludila sam,....OČAJJJJJJJJJJJJJJJJ.!!!!!!!!puknucupuknucupuknucu
Al dosta o školi..Došli su praznici ...Sad se trebamo dobro odmoriti jer već za 2 tjedna " pakao " se nastavlja..nut smokin

LJUDI ŽELIM VAM SVE NAJBOLJE ZA BOŽIĆ I LUDI I NEZABORAVNI PROVOD ZA NOVU...zujo party smokin ...LIJEPO SE PROVEDITE I NEMOJTE
MISLITI NA ŠKOLU!!!!!!!!!!! rofl

Pusa...i komentirajte ako budete u stanju i ako se uspite dovući do kompa... kisswave

Image and video hosting by TinyPic

Snjeg svud pada,zvona zvone,srca mlada vesele se...

Image and video hosting by TinyPic


Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!


- 21:20 - Komentari (14) - Isprintaj - #


nedjelja, 09.12.2007.


Image and video hosting by TinyPic

no Zašto te uvijek razočaraju ljudi u koje imaš najviše povjerenja? Ljudi u koje vjerueš svim srcem i svom dušom da te nikada neće povrijediti? Možda je to jer su ljudi dvolični pa ono, povjeriš im se, pričaš im sve svoje tajne, slabosti, snove, želje... i znaju gdje si slab, pa te namjerno povrijede... Al nije mi jasno kako osoba npr. s kojom si skoro 2 godine full dobar, i ta osoba te voli(u prijateljskom smislu)... kako te ta osoba na kraju može povrijediti... Pa ja nikad to ne bi napravila nekom kog volim... Prije bi se ubila... Prije mjesec dana sam doživjela onak malo poveći šok, kad sam čula jednu vijest koja me totalno bacila u depru i radi nje skoro svaki put kad je se sjetim zaplačem... cry.. Osoba kojoj sam vjerovala najviše i koja me zna kao samog sebe, do mjere da zna kakve sam volje preko poruke na mobu, me toliko razočarala da ne mogu vjerivati..... Zašto moraju ljudi biti okrutni... Mene to i dalje jako jako fascinira... I sad svi, pa nazovi, nazovi... A šta da kažem? Hvala šta si me razočarao/la? Hvala šta me nisi nazvao/la? Da ju/ga ubijem? Jer mislim da sam to spremna napraviti... crycrycry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




PRIJATELJSTVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


# Ne treba vjerovati ljudima s kojima smo se tek sprijateljili, a koji pokazuju da smo im draži od njihovih starih prijatelja; tako će se ponašati i s nama kada steknu nove prijatelje."

# "Pravi se prijatelji u nevolji poznaju."

# "Treba pomoći prijateljima kada im je to potrebno, a ne dokazivati se kad su oni već propali!!


Moj mali savijet vam je da se ne vežete za prijatelje!! Jer ako vam se dogodi ovo to se dogodilo meni boljet će vas!!! Doživjet će te veliko razočarenje!!! blabla bang cry

Image and video hosting by TinyPic

- 16:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.