< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga




ZOVEMO SE...Helena & Ivana

ŽIVIMO...u Zagrebu
VOLIM...HELENA: THE O.C. čokoladu, životinje, bombone, pop, ples, pjevanje, punu kuću, cascadu
...IVANA : THE O.C. ,čokoladu, glazbu, more, Imotski, plaže, sunčanje, spavanje, moje frendice (HELENU & LUCIJU & MIRNU & LIDIJU & PETRU... .), frendove ( ĐULMEZA & ROKA & DANU & KRUNU & DOMIjA & STIPU & POPIĆA & GUMENOGparty & FILIPA rofl,(novi prijatelji )MARINKAnut $ MARIN zujo...), , izlaseke, dečke....

SLUŠAMO...CASCADU; Evanescence, The Rasmus, Simple Plan,R.H.C.P, Britney Spears,Beatels, : christina aguilera, beyonce, rihanna,- pusycat dolls, , red hot chilli papers, doors, gunsns and roses..<<<

ROĐENE SMO...HELENA: 21.11.1991.
...IVANA: 12.4.1991

p.s. uživajte u našem blogu... ako vam nešto ne valja samo recite... i promjenit ćemo



Image and video hosting by TinyPic

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Linkovi

CASCADAAAAAAAAAAA LYricsii:D


Cascada Lyrics
A Neverending Dream Lyrics


Cascada Lyrics
Bad Boy Lyrics


Cascada Lyrics
Can't Stop The Rain Lyrics

Cascada Lyrics
He's All That Lyrics


Cascada Lyrics
How Do You Do! Lyrics


Cascada Lyrics
Magic Summer Night Lyrics


Cascada Lyrics
Runaway Lyrics

utorak, 21.08.2007.

Post ISPRIKE



Ovim se putem ispričavam svima koje sam povrijedila i prema kojim sam bila bezobrazna..Kako sad stvari stoje ispada da sam bila bezobrazna prema po grada...no. Usput se priča da sam kučka i da sam jadna!! Dosta ljudi kaže da sam se promijenija ali na gore,..puknucustvarno ne znam šta da na to kažem...Ja mislim da sam ostala ista..Oni koji me znaju neka komentiraju ovaj post..I nek mi slobodno kažu dal sam postala umišljena kučka.Ja se nadam da nisam..Ne bih voljela da se o meni priča kao o nekim osobama iz mog bivšeg razreda..bang.
A sada je doša red na osobe s koji po svemu sudeći više nikad ne ću komunicirati ...blabla..Do tih osoba mi je jako stalo...i nadam se da će shvatiti da sam ono napravila sasvim slučajno..i da su mi Filip i Gumeni prijatelji isto kao i oni..i da mi je jednako stalo do svih...rolleyes
Sve bi dala kad bih mogla vratiti vrijeme samo 2 mjeseca u natrag i ispraviti ovo sranje koje sam napravila..Sad se jadno osjećam jer kao što rekoh pola meni dragih ljudi nerazgovara sa mnom...no..
Oni koji budu čitali ovaj post, nadam se da će mi oprostiti i da ćemo opet biti ekipa kao prije..I nadam se da mi više NITKO ne će ništa prigovoriti za onu gore dvojicu!!!Niti će me zajebavati jer sam ja prema njima klinka!!A što se tiće prijateljstva spadaju mi u najdraže osobe i to nitko ne će promijeniti!!smijeh

- 18:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #


subota, 04.08.2007.

the way i are



Timbaland - The Way I Are lyrics

- 22:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #


petak, 03.08.2007.

POST BY IVANA

evo i mene..helena baš si zla..burninmadja sam se tebi javila..i par puta,,evo ja sam u imotskom i uživam..party..upoznala sam nove ljude, da znaš kako su zabavni..ti bi se super uklopila..stavit ću ti i slike..da im se možeš smijati..jer znam ti se ne će svidjeti ali ali..dečki su zakon..pusa..i nadam se da ćeš mi se javiti...i pošalji mi poruku koji cd da ti kupim..pusa..pa se čujemo a i ubrzo vidimo.smijeh.moram ti puno toga reći..aj uživaj..i pozdravi tu svoju novi priju..namcor

- 15:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #


četvrtak, 02.08.2007.

Hm....

Neznam kaj da napišem, sad sam trenutno doma, al inače me skoro svaki dan nema..., bila sam jučer u Tuhelju i bilo je ludo., u nedjelju idem do Zagorja, a u ponedjeljak, ili utorak na more (Krk) sa sestričnom, tetom, i tetkom..., Za Ivanu neznam di je ni šta radi., ni ništa..., ko fol ja sam joj skupa s Lucijom naj frendica, kako laže, uopće se ne čujemo,.., a imam još puno toga za reč..., a baš je kreten.! A zato ja imam novu frendicu s kojom sam svaki dan vani., vjerovali ili ne upoznala sam je preko ...interneta., i cura mi je zakon..., Ona je bila kod mene, ja kod nje., svaki dan idemo van., ići čemo na bazen..., i tak meni je tu zakon..., iako su skoro svi na moru, neki se vračaju pa tak da SUPER., jedino je faca(Edita) tu i bash mi je sad slala svoje nove slikice.., super je ispala.., hm.., iako znam da se faca i Ivana bash ne vole., a kaj da im ja radim.., naime sve vam je to počelo jednog lijepog sunčanog zimskog dana kada je Ivana krenula u 12.gimnaziju i upoznala se s curama i dečkima iz 3 razreda.., no.., kada je vidla dečka po imenu Ma...., odma se zaljubila u njega.., i počella je sa svojim histeričnim ponašanjem, onda je došla Faca i rekla da je i ona u tog dečka i da se oni poznaju već duuuugo., na šta je Ivana popizd..., i rekla faci da zašto ništa nije poduzela do sad, nego tek kad je Ivana prva tom dečku poslala poruku!! Ma duga priča., i smiješna!! =) ajde pozz ljudi idem ja! BOK IVANA!waveburninmad

- 23:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.