travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...par za njega..

..tjeram te iz seba,sa sobom se borima,želim te mrzit' al' prokleto te volim!!yes

..plave oči zavode,za zelenim se luduje,za crnima se luduje,za smeđima se TUGUJE!!

..rođena sam da patim,rođena sam da gubim,uvijek tugom platim što volim i ljubim!!.. što je bilo prošlo je,moje vrijeme došlo jesvaku bol da bolom vratim i svaku suzu da naplatim!!..

..Večer je prošla,
Opet će doći,
Lijep je taj život,
I on ce proći.
Mnogo te volim,

To nije sve,
E vo još jednom

..volim te!!..

..Volim te volim,zašto bih to krila,sa tvojih usana i otrov bih pila!!..

..nebo je nocas ogromno,nebo zna gdje je moje maleno.. nebo je nocas krivo za sve,da si barem tu ali nema te!!

..Sunce moje koga sada griješ?! Srećo moja kome život krasiš? Gdje si sada kad' je meni teško? Gdje si sada da me spasiš??!

..NIKADA,ALI NIKADA,PA CAK NI U SNU NEMOJ POMISLIT DA TE NEVOLIM.. JER TO NIJE ISTINA,JA CU TE VOLJETI SVE DO GROBA,PA CAK I POSLIJE!!.. OBOŽAVAM TE,ZA MENE U ŽIVOTU POSTOJIŠ SAMO TI!!

teško je!!..

kako je teško voljeti tebe,a znati da nikada neceš biti moj,kako je teško voljeti tebe i gledati kako odlaziš k njoj!! a kada jednom bude kasno i shvatiš rijeci moje,vidjet ceš da si izgubio nešta što je trebalo biti tvoje!!..cry

malo o meni..

sada malo o meni..
-IME: Samanta
-PREZIME: nije važno
-DATUM ROĐENJA:04.08.1992
-DEČKO: trenutno sam solo
-VOLIM:- dobre osobe
-grickalice
-brata i seku
-svoj razred
-lijepu odjecu
-svoje prijatelje
-Brgu
-Anu
-Mirtu
-Ines
-Pjera
-Tinčija
-Sania

...
-NE VOLIM: -Morenu
-Robertinu
-dvolične osobe
-biologiju..
-NAJ FILM: Titanic
-NAJ SERIJA:Dadilja
-NAJ JEZICI: Francuski,Talianski & Spanjolski..
-NAJ BOJA: plava
-NAJ KLUB: Dinamo & AC MIilan
-NAJ NOGOMETAŠI: Eduardo Alves da Silva&David Beckham
-MOJ UZOR: ......... ja :)
-NAJ PJESME: Stoja-nešto mi govori & Tina-zaljubljena..
-NAJ KAFIC: Pub
-LEGENDE: Gric,Žiga mađi & stariji..-NAJ PIĆE: Deci-Deci & Bavaria
-OBOŽAVAM: -Adriana
-Annu
-Anto i
-Maru..

..upaljač

..tko ce koga prvi da se sjeti znaš li možda to..
ni'ko nikog' al' je bilo lijepo dok je trajalo..
podseti me makar svoj upaljač da ti ostavim,da se sjetiš kada cigaretu upališ sa njim..

P.s. VOLIM TE!!

utorak, 29.04.2008.

Glazer(ne želim reci koji,tko me pozna,zna o kome pričam)..

..najlijepši dečko u požeško-slavonskoj županiji..
ima lijepo tijelo,hod,auto ali naj lijepše od svega toga su njegove usne i plave,jaaako plave okice..sretan
on jen jako simpatican,lijep i zgodan..
stvarno je jako dobar..rofl
neznam šta bi za njega rekla više od toga osim da je ne nadjebiv momak..belj

P.s-znam da se mnoge cure slažu sa mojim mišljenjem..
joj samanta ti si luda.. majke mi!!
mirta i ana,o ovom postu želim samo lijepe rijeci,a ne neke gadne..
ako imate šta za reci,recite mi to onako privatno,kao covjek covjeku!!
a ne da svi citaju vaše komentare..
to mora ostat samo između mene i vas!!

pussa..

vojim vas!!
tao,tao..



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.