°ti si jedan od milijun,tvoje je srce akvarel~ - smile with me...just smile - Blog.hr
21.02.2009.
°ti si jedan od milijun,tvoje je srce akvarel~

one more time...
Loše smo počeli..bila sam nešto što nisam,bar sam se tako predstavljala tebi,nije mi se to sviđalo ali to sam nesvjesno radila...ljubav tu nije ni postojala da bi se mogla ugasiti. izgubila sam nešto najljepše što sam ikad mogla imati,bio si u svakom pogledu savršen...ne,ne osjećam se nešto povrijeđeno jer nismo tako dugo trajali :S na ruži koju si mi dao,otpali su listovi...ostalo je samo trnje,neugodni trenuci naših susreta..
haha,sjećam se kako nam je uvijek nešto smetalo...prvo ta dosadna kiša i sve je bilo mokro,i još smo zakasnili doma..prošli put je bilo prehladno i smrzli smo se,a u kinu je bila pregužva tako da smo zvisili..ali smo se snalazili,i dobro nam je išlo,uvijek smo našli neku svjetlu točku tih večeri..na zrinjevcu je bilo preljepo...nikad nisam bila sretnija u životu kao tad...i imo si crvenu majcu,a ja glupača..o5 nesvjesno,sam se pravila da ne kužim ali skužila sam sve one male detalje koje si te večeri imao i sve male geste koje si napravio..uz tebe sam bila tako zbunjena,baš onakva kakva nisam htjela bit jer sam htjela da ti se svidim..i svaku večer prije spavanja sam znala da sam sve pogrešno napravila..
ALI JA NISAM TAKVA! šteta što je to jedna od onih ljubavi koja se ne može vratiti,latice polako opadaju sa ruže...neki dan se spustila,njezin cvijet mislim...znam da ovo zvuči preeeglupo ali koda je i ona predviđala kraj..(lol),ali dns je cvijet visoko uzdignut u nebo (:

Why can't we be friends?

a možda je tako ipak bolje,ko zna šta bi se sve dogodilo,kakve bi sve nezgode doživjeli..a ne želim uopće razmišljat o tome..al nemogu si pomoć,kad si mi tih dana bio sve,smješno kako se čovjek u tako malo vremena može tako jako zaljubiti...uvijek ću te pamtit,moje svjetlo na kraju tunela
XDD
svi kažu da si glup šta si me ostavio..i da me ne zaslužuješ,ali eto..ja ovako glupa i naivna kažem da nisi i da si zakon i savršen i da me itekako zaslužuješ..o5 ću pogazit svoj ponos,zbog tebe...ne žalim za ničim..jednostavno je tako trebalo biti..postoje trenuci u životu koje moraš doživjet da bi raspoznao dobro od lošeg...doživjela sam puunoo loših situacija i naučila sam ih se donekle klonit ali sretna sam što sam i saznala kakve trebam tražit..i kad ih nađem nedat nikom makar mi život ovisio o tome..ti si jedan od milijun ali..nisi jedini..

samo prijatelji (: :hug:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Nataša


p.s. to je zato što si ti mioc XDD
12:21 , Komentiraj { 3 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Ne boj se mraka osvjetlit cu ti tamu
Ne boj se gubitka,nadoknadiv je
Ne boj se izgubljenosti,izgubit cemo se zajedno
Ne boj se samoce,zauvijek sam tu











credits
duckdz. - xxx