utorak, 17.03.2009.

...pokušaj treći....

Ovaj mjesec sam provlačila Diners bez evidencije koju inače vodim....Znalo se da će Dragi napokon dobiti plaću pa sam se nekako opustila...Mislila sam riješiti ćemo zaostatke računa i veći dio registracije ovaj mjesec,ali kurac....Uvidom u račun postalo je očito da sam premašila financijski plan ohohohoooo...

U biti najviše nas je sjebao novi gazda od Dragog - CIGAN...Dao mu je manje nego što su se dogovorili i ošo na skijanje....Svi se vade na recesiju i tko treba i tko ne pa je i on našao shodnim da svima u firmi snizi plaću...Moj Telac nije niti uspio dobiti barem jednu plaću u dogovorenoj visini, a naravno kome smeta može dobiti knjižicu...
Da napomenem nije ga prvi mjesec ni prijavio niti je imao zdrastveno što me više brinulo...

A i bivši gazda mu duguje pozamašnu cifricu....Barem za naš kućni proračun....Tako da razmišljam o nekakvom uništavanju osobne imovine (naravno njihove) iako sam uglavnom pacifista po prirodi...A i neke šeme s puštanjem plina mi se vrzmaju po glavi...U biti sjebala sam se sama jer je bilo za očekivati da se tim pizdunima ne može ništa vjerovati dok ne vidiš lovu...Ali ja sam Kreten i Naivac...

Nadalje...

Ful sam narcisoidna...Kao nije me briga da li netko čita blog jer pišem za sebe, a stalno provjeravam ima li koji komentar i ful bi onaj brojač posjetitelja,a nemam pojma kako to staviti...
Potajno se nadam da ću postati veći hit od hybrida i još nekih...Hybrid mi je u zadnje vrijeme najaktualniji...Nešto keša za reklamu također ne bi loše došlo...

Dragi je upravo skužio da pišem blog i nije baš oduševljen idejom da iznosim našu privatnost odnosno ne smatra isto najpametnijim činom.....Za sada nisam dobila zabranu spominjanja njegova lika i djela....


Toliko...

- 21:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganje općenito....barem je tako zamišljeno

Linkovi