nedjelja, 15.03.2009.

....pokušaj drugi....

Aaaaaaaaaaa.....
Krenulo me danas...

Prvo ono s roštiljem.....U biti to je drugo...Zapravo treće...

Prvo me je moj Kreten popišao u snu jer je navodno sanjao da je na wc-u ili što već (to se ja tješim s time)...I to je uspio izbaciti 5-6 litara tekućine...Osjetila sam u snu,ali sam zabrijala da se oznojio jer sam bila cijela vlažna..I tako sam se vlažna digla,a da nisam provjerila stanje u ostatku kreveta...Naposlijetku se pokazalo da je dotični Kreten izbacio iz sebe sve što je pio noć prije...Popišao je štep deku,jorgan,lancune naravno,a čak je i jogi promočio s donje strane...To je naravno stajalo tako do podne dok nije javno obznanio što se desilo tako da je sve fino upilo...Ne gine mi 200 kuna kemijske čistione s tim da jogi ne možeš odnijeti u istu....

No to nije sve...Kad krene, krene ....

Ošla se ja oprati,upalila mašinu sa popišanom posteljinom i spremam se ja za fucking roštilj....Po završetku pranja odnosno pri izlasku iz kade (centrifuga je u tijeku) uočim da je poplava Biblijskih razmjera....Uslijedilo je pičkaranje slijedećih 2-3 sata uz spuganje itd...Barem sam oprala pod u kupaoni...

Krenulo se na roštilj...

Moj Kreten je opet bio najpijaniji i sav ponosan na sinoćnje dogodovštine...Došlo se kući...

Pijana budala spava na krevetu i ja krećem isprazniti se na novootvorenom blogu i fucking mi ne priznaje korisničko ime....

Luda.....Stvarno luda....Na rubu histeričnog plača (treći put danas)....

I fala kurcu skužim da mi se omakao tipfeler i evo mene....

Smrdljiva budala krmi bez da se otuširao iako sam vriskala....Sad će on...Zaspao je dok sam stavila robu iz mašine sušiti...Jogiji se i dalje suše tako da spavamo na kauču...Upaljena je druga mašina i ja dežuram s močom jer odvod očigledno ne brtvi pa sam spremna (pere se ostatak popišanih lancuna pa je neodgodivo).....


Još mi samo fale razjareni susjedi jer imaju fleku na plafonu...A gazda je toliko inertan da ću morati iskopati kupaonu sama dok on sliježe ramenima...Ajde barem plati...Ali mi i on ide na kurac žestoko....

I za kraj serem se arhitekti na posao koji je projektirao kupaonu 1x1,5 te ako misliš izvući mašinu za robu moraš skinuti vrata...




- 19:51 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganje općenito....barem je tako zamišljeno

Linkovi