..::step up::..

ej...evo mene...opet...sad maoprije sam se vratila iz kina...kao sto naslov kaze gledala sam step up...film je fantastican...beeeeeeeeeeeeeeeeeep kak tip super plese...i zenska takoder...a miles je najsladi...ma svi su super...i film je odlican...svi koji ga nisu pogledali preporucam da ga pogledaju...jer je film fakat super...napisat cu vam kaj pise za opis filma...
...
tyler gage je inteligentan mladic, ali i iskusni maloljetni delikvent kojega nemirni duh neprestano uvlaci u nove nevolje. nakon sto s prijateljima napravi nepodopstinu u srednjoj skoli za primjenjenu umjetnost, zavrsava na sudu gdje dobiva kaznu odradivanja drustveno korisnog rada u skoli gdje je i napravio nepodopstinu. isprva zeli imati sto manje doticaja s ucenicima, no kada upozna prelijepu balerinu noru, tyler mijenja misljenje...
...
najtuzniji dio mi je bio kad je mali skiny ubijen...uzas...skoro sam pocela plakat...ali film je bio fantastican...ma idem ja...pusica...


20.01.2007. | 19:42 | 17 K | P | # | ^

..::nikaj posebno::..

evo mene opet...kao i uvijek nadam se da vam nisam nedostajala...ovaj post nece bit nikaj posebno...nije me bilo jakooooooooooo dugo...pa dobro ne tako dugo...sam devet dana...il tak nesto...nemres bulivit...pisali smo test iz fizike za natjecanje...i nemres bulivit...ljama prva...tj. ja...al ono nemres bulivit...imala sam 97% tocno...nemres bulivit...upravo sam dovrsila rad na linoleumu...zapravo treba jos nekaj sam za pozadinu nasvrljat...i to je isto za netjecanje...citala sam postove drugih postova i svi su spomenuli skolu...dobro ne bas svi...pa tak mislim ono...i ja cu spomenut skolu...crkajem od dosade na satovima....dobit cemo novu profku iz matematike...jedva ne cekam...e da jucer mi je monika rekla da uvijek imam neki cudan izraz lica...kaze da svaki put kad me pogleda ima osjecaj kao da su mi sve lade potonule...neznam...a zapravo kaj i vama ne bi bilo tak da ga vidate svaki dan u skoli...i volim ga...a neznam dal on voli mene...uzasno...i to je tak grozno...e sutra idem u kino s monikom...isla bi i barbara...al nemoze...i neda joj se gledat step up...a ja sam jedva cekala da ga pogledam...i sad ga smo se dogovorile da idemo...a meni se neda...al idem...cula sam da je film fantastican...danas je post fakat sjeban...aha...sjebano do kraja...zujim da ga pola vas nece procitat...a ak ste ga procitali...tnx sto ste izgubili vrijeme na citanje ovog sjebanog posta...nadam se da se ne ljutite kaj vam se nisam obratila u stihovima i tim sranjima...al imam osjecaj da mi je zivot fakat sjeban do kraja...sad jos malo idem na trening...al mi se bas i neda...danas je trebala bit utakmica...al nebi trebala igrat...zato kaj su jako slabi protivnici...pa kao da damo da igraju mladi...a ja nemogu...ja sam druga najstarija u ekipi...i kapetan sam...nije da se hvalim...al eto spomenula sam...evo upravo slusam pjesmu hello...od evanescence...i upravo je sad bio dio...don't try to fix me i'm not broken...nisam bas sigurna da ta recenica sad opisuje mene...stavit cu vam rijeci od dvije super pjesama...a to su one koje imate u boxu...super su...pogotovo ova druga...
...
...
Lithium

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
Oh, but God, I want to let it go.

Come to bed, don't make me sleep alone.
Couldn't hide the emptiness, you let it show.
Never wanted it to be so cold.
Just didn't drink enough to say you love me.

I can't hold on to me,
Wonder what's wrong with me.

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, I want to stay in love with my sorrow.

Don't want to let it lay me down this time.
Drown my will to fly.
Here in the darkness I know myself.
Can't break free until I let it go.
Let me go.

Darling, I forgive you after all.
Anything is better than to be alone.
And in the end I guess I had to fall.
Always find my place among the ashes.

I can't hold on to me,
Wonder what's wrong with me.

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, ...stay in love with my sorrow.
I'm gonna let it go.
...
...
Call Me When You're Sober

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play the victim this time,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.

So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind.
...
...
...
mislim da...ma ne mislim nikaj....glava mi je skroz prazna...al sam sad...inece je puna svega...i svacega...ok ovo je bilo malo glup...kaj ne...??beeeeeeeeeeeep...koji mi je...??neam pojma...inace ja kazem bep kad nekaj opsujem...al ne zelim...e da nova rijec u mojem rijecniku je zujim...sto znaci...brijem...kzs...to znaci kuzis...beeeeeeeeeeeeep...a jbg...beeeeeeeeeeeeep...ljudi moji sam da znate ja vam ovo sve bzwz pisem...to znaci bezveze...beeeeeeeeeeeeeeeeeep...hihot...hihot...ej fakat koji mi je...beeeeeeeeeeeeep...e neda mi se na trening...a jbg...beeeeeeeeeeeeeeep...a jbg...mislim da nitko ne bi htio bit u mojoj kozi sad...a kaj ces...jbg...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...beeeeeeeeeeeep...ma idem ja...pusica...




19.01.2007. | 17:40 | 3 K | P | # | ^

..::malo duzi post neg inace::..

evo mene...opet...nadam se da vam nisam nedostajala...osim jednoj osobi...ah...dosla sam vam zahvalit za komentare...pa...tnx...
...
sve svoje rijeci iz proslog posta bacam u zaborav...
da...jos uvijek sam zaljubljena u njega...
nekaj mi je doslo taj dan...
neam pojma kaj...
bas me briga za to...
al opet nisam toliko zaljubljena kao i prvog dana...
kad sam ga primjetila...
mozda sam vam vec dojadila sa tim svojim spikama...
ak sam vam dosadna nemojte gubit vrijeme na citanje mojih postova...
ja nikad nemogu nac rijeci kojima bih vam opisala kak se osjecam...
pa tak i sad...
ah...
zasto je tako tesko rec volim te...
mozda zato sto se bojimo...
bojimo da nas netko povrijedi...
kvragu i ljubav...
ah...
kad bi barem bilo lako rec...volim te _______...
al nije...
kvragu...
...
...
sjedim sama u mraku...
sama...u kutu svoje sobe...
pisem pismo voljenoj osobi...
iako joj stici nece...
niz obraz mi klize suze...
tiho padaju na papir...
razmazuju tintu...
***
sjedim sama u mraku...
sama...u kutu svoje sobe...
razmisljam o tebi...
nedostajes mi...
prisjecam se dana...
koje smo proveli zajedno...
koji se ponoviti nece...
***
sjedim sama u mraku...
sama...u kutu svoje sobe...
patim...
placem za tobom...
oci krvave od suza...
krijem od pogleda...
znatizeljnih pogleda...
***
sjedim sama u mraku...
sama...u kutu svoje sobe...
***
i cekam te...
Image Hosted by ImageShack.us
...
...
ljudi moji ja navecer nemogu spavat zbog njega...
skoro cijelu noc mislim na njega...
ah...
...
Image Hosted by ImageShack.us
...
ljubav nije bajka...
sa sretnim zavrsetkom...
...
ljubav nije sve..
samo dio svega...
...
zivot je najveca hrabrost...
...
covjek je samo igracka...
igracka u rukama sudbine...
...
na tebe cu prestat mislit kad tisina progovori...
kad se spavalica obraduje zori...
kad ruza izraste iz stakla...
a smijeh se zacuje iz pakla...
tj...nikad...
...
...
ovo mi je frendica rekla...
voljela bih da sam droga...
da me volis kao Boga...
da me ubrizgas u vene...
PA DA UMRES ZBOG MENE...
...
Image Hosted by ImageShack.us
...
...
just listen to your heart...
Image Hosted by ImageShack.us
...
...
...
mislim da sam vam rekla sve kaj sam misla rec...velika pusica za sve vas koji me citate...od...znate vec koga...
...


10.01.2007. | 20:30 | 13 K | P | # | ^

..::jebes naslov::..

evo mene...ipak sam se odlucila prenjeti vam svoje misli...ali ne u cijelosti...u ovom postu nece bit niakvih pjesmica nit nekih "prica"...jer sam sva u k****...i neam inspiracije...tak da cu vam sve ukratko opisat u nekom jebenom postu...cak razmisljam da prestanem vise i pisat postove...prvi razlog neda mi se...al samo nekad..npr. sad...drugi razlog neam inspiracije...treci razlog radije sve pisem u dnevnik...zato kaj se po tim pricama koje pisem u dnevnik kuzi sve...a nezelim ih pisat na blog...
...
dakle...kao sto rekoh u k**** sam...mislim da svi vec znate razlog...
sad se pojavilo pitanje dal sam ja jos uvijek u njega...
ni sama neznam...
a mozda me ni ne zanima...
poludjet cu...
ponekad mi dode da se ubijem...
jednostavno da si skratim muke...zato kaj nemogu vise ovako...
neznam kako da vam opisem kako se sad osjecam...
nemogu naci rijeci kojima bih opisala sto sad osjecam prema njemu...
trudim se bit nasmijana i neznam kako mi to uspijeva...
ak uspijeva...??
a iznutra se osjecam potpuno drukcije...potpuno...
al znam da ga jedan dio mene jos uvijek voli...
jedan tren sam luda za njim...a drugi tren razmisljam o ovome sto vam sad pisem...
fakat cu poludjet...!
...
...
...
svi vi koji me citate pokusajte me razveselit komentarima...al neznam dal cete uspjeti...jer stvarno nemam razloga za veselje...do sljedeceg posta...pusica...
Image Hosted by ImageShack.us


08.01.2007. | 20:42 | 44 K | P | # | ^

..::nece me bit neko vrijeme::..

dosla sam vam javit da neko vrijeme necu pisat postove...dok se kod mene u glavi sve ne sredi nece bit postova...jer vlada zivi kaos...al mozda se predomislim i odlucim vam prenjet svoje misli...al nevjerujem...a i osim toga nemam inspiracije...da vam pisem o onome kako se sad osjecam svaka "prica" bi bila ista...zato cekam promjene...pa vam se javim sa svjezim mislima iz moje lude glave...i da zelim zahvalit klari na pomoci...velika pusica za tebe...dok mene nema ostavljajte mi komentare...al ne sad da mi ostavljate dosta komentara koji uopce nemaju smisla...radije bih htjela da mi ostavljate malo komentara s pokojom slatkom recenicom...nadam se da ne trzaim mnogo...?!tnx unaprijed...i veeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaa puuuuuuuuuuuuuusiiiiiiiiiiiiiiiiiiicaaaaaaaaaaaa za sve koji me citaju...

Image Hosted by ImageShack.us


05.01.2007. | 19:24 | 5 K | P | # | ^

..::i need lil' help::..

evo mene opet...kao i uvijek nadam se da vam nisam nedostajala...nis posebno se nije dogodilo od proslog posta...svakim danom se sve vise dosadujem...
...
ako poslije zivota postoji ljubav
vjecno cu te voljeti...
...
zasto??
zasto ga jos volim,
zasto za njim patim?
zasto za njim moje srce vene,
zasto sve to kad on ne voli mene?
...
ako te netko pita
zasto si tuzna
i zasto places
nemoj reci
da je to zbog ljubavi,
zbog njega
budi hrabra,
obrisi suze
i prijedi preko svega
...
ti si prvi na kojeg pomislim kad sklopim oci..
i tu daljinu izmedu nas osjecam...i boli me...
oduvijek sam ti htjela rec sto osjecam prema tebi
a svaki put bih rekla nesto drugo...
cekala sam neki novi dan...neku novu sansu...
i sad zelim pricat s tobom...ne trazim mnogo...?!
al znam da bih opet rekla nesto sasvim trece
a znam da bih bila mnogo sretnija da ti to kazem...
i doci ce opet novi dan...nova sansa...
a ja cu opet reci nesto drugo...
...
...
...
to je sve za sad...javim vam se uskoro s novim pricama iz mog jadnog zivota...i need lil' help...kak stavit svoje slikice na blog...???please ak netko zna nek mi napise u komentarima...ili nek mi posalje mail...ana14@net.hr...velika pusica svima koji me citaju...


04.01.2007. | 19:37 | 17 K | P | # | ^

..::i jos jedna godina nam je iza leda::..

sretna nova 2007. godina svima kojima nisam cestitala...novu smo slavili kod mene...gledali smo krug...film je odlican...bilo je super...moni i ivana su prespavale kod mene...spavala sam do jedan popodne...i jos uvijek sam jako umorna...otisle smo spavat u pola cetiri...ali nismo mogle spavat...pa smo gledale tv...i onda smo otisle spavat u pola sest...jaaaaakoooooo sam umorna...
...
sjedim u sobi sama...
mislim o tebi tako...
znas da sam te voljela
i da te volim jako...
oprosti, je te molim
nisam ti mogla rec...
da te iskreno volim...
zar nisi vidio
kako suzne oci krijem...
ako su rijeci lagale
srce lagalo nije...
...
sjeti se jedne ljubavi...
koja vjecno gori
u srcu jedne djevojke
koja te voli...
pusti oci neka placu...
suze neka kazu sve...
tesko je reci zbogom
kad jos volim te...
..
ne vjeruj onome tko ti s osmjehom kaze "volim te!"
nego onome tko te u suzama pita "volis li me?"
...
Why win, when it’s easier to lose?
Why smile, when it’s easier to cry?
Why love, when it’s easier to hate?
Why live, when it’s easier to give up and die?
...
...
...
mislim da bi to bilo sve za sad...sljedeci post ocekujte uskoro...cuz i have something on my mind...velika pusica svima koji me citaju...


01.01.2007. | 18:50 | 10 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


..::malo pjesmica::..



..::sto citas u ovom blogu::..
layout for myspace

layout for myspace


u blogu pise sve o meni...zapravo ne sve o meni...ali dovoljno da me upoznate...
htjela bih vas nesto zamolit ...please nemojte mi pisat ona sranja...kisach...pozzzz...i ta sranja...jer to me uzasno zivcira...tnx unaprijed ...nemojte mi ostavljat lance srece...jer ne vjerujem u ta sranja...have funsmijeh


..::blog je kreiran 5.XII.2006. u 14:00::..

koliko je sati...?



..::linkovi::..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us
..::blogovi koje citam::..
ivana
klara
black $hady
kristina
Image Hosted by ImageShack.us
..::fora dizajni::..
spuky
gadura dizajn
poison angel studio dizajn
raba
arhiva super designer
inna the designer
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
..::moj msn::..
f.r.e.a.k.y.g.i.r.l@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us
..::mail-ovi::..
smrt_svima@net.hr
love_me_4_who_i_am@net.hr
ana14@net.hr
freakygirl@net.hr


..::ponesto o meni i svijetu oko mene::..



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


..::about medead::..
zovem se ana...
imam 14 god...
rodena sam 12.IX.1992.god...
u znaku djevice...
zivim u zagrebu...u svetoj klari...
...
idem u 8.a razred...
u osnovnu skolu miroslava mrkse...
naj predmeti su mi matematika...likovni...
a najgori povijest...tehnicki...glazbeni
a ni hrvatski mi nije drag...
best frendice su mi barbara...monika...ivana...petra...
...
volim...
cokoladu...
kokice...
plesati...
humoristicne filmove...
svoju pidamu...
tv...
komp...
svoju simpu...
doru...mog ljubimca...
slag...
...
ne volim...
ribu
mlijeko...
mahune...
jagode...
i jos mnogo toga...
...
naj boje...
tamno ljubicasta...
maslinasto zelena...
svijetloplava...
crna...
crvena...
narancasta...
...
..::best frendice::..
barbara...je moja najbolja frendica jos mozda od prvog razreda...super je...nosi naocale...ima smedu kosu...obozava dinamo...pogotove modrica i loncarica...naj zivotinje su joj macke...ali voli i druge...ima macu gizmo...buha...i psa belija...
...
monika...je moja druga frendica...super cuva tajne...super je fendica...nosi naocale...obozava dinamo...pogotovo corluku...i njegove duge noge...zaljubljena je u...ups to ne smijem rec...samo ja to znam...imala je hrcka...kleo...ima ribice...znam da se jedna zove max...
...
ivana...upoznale smo se na kosarci...ide u sedmi razred...fora je...ima cetiri mlade sestre...koje su jako slatke...dora...karla...sara...i mala ira...ima psa kvrgu...i simu...
...
naj zivotinje...
tvor...
rakun...bas su cakani...
deve...neznam zasto...al bas su mi fora...
konji...
...
naj glumci...
wentworth miller...
chad m.murray...
ima ih jos al se nemogu sjetit...
...
naj serije...
zakon brace...
one tree hill...
csi...
zaboravljeni slucaj...
...
naj filmovi...
kletva...
tama...
krug...
sasavi petak...
samo prijatelji...
harry potter 1.2.3.4...
pirati s kariba 1.2...
...
naj crtici...
riba ribi girze rep...
potraga za nemom...
simpsoni...
futurama...
...
to bi bilo skoro sve o meni...ak se sjetim jos necega javim vam...


..::olimpijska kosarkasica deborah miller palmore::..
cak i kada odigras utakmicu zivota, sjecat ces se osjecaja zajednickog truda. zaboravit ces pojedinacne poteze, pokusaje i rezultat, ali nikda neces zaboraviti suigrace.

blog layouts

blog layouts



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Bigoo

Bigoo



Blog images

Blog images



Friendster images

Friendster images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Bigoo

Bigoo



layout for myspace

layout for myspace



Myspace

Myspace




Cursors



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Customize your blog

Customize your blog



Myspace

Myspace



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting
free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Bigoo

S. Valentine images