Prvi poljubac tekst - Pravi datiranje

nedjelja , 23.12.2018.

Prvi Poljubac










Click here: Prvi poljubac tekst






Kao osoba sam često perfekcionista i zbog toga je moj najveći strah da ne uprskam nešto večeras, jer mi ta devojka stvarno znači. Ne želite se skroz dati u poljubac. Emili Vejborn je odlučila.



prvi poljubac tekst

Pozdrav svima, imam 16 godina i večeras bi trebalo da izađem s jednom devojkom na sastanak, to će mi ujedno biti prvi sastanak jer se moj život doskoro svodio samo na igrice i leškarenje. Emili Vejborn je odlučila.



prvi poljubac tekst

Prvi Poljubac - Taj prvi poljubac tvoj skrio se zauvek tu, negde u mojim grudima i čitav život moj prati me, čuva me kad god je najteže. Jedno sedne na stolicu u Belgiji, a drugo na stolicu u Holandiji.



prvi poljubac tekst

Poljubac je susret najlepši na svetu. Predaja duše, dodir daha, senzualnost, strast, zanesenost, intimnost, čudo nad čudima, stapanje, uzimanje, davanje, ekstaza, gubitak sebe, gubitak osećaja telesnog, savršenstvo ljubavnog zanosa... Željen, sanjan, neopisiv, pesmom opevan, nepresušan izvor inspiracije umetnika. Kako su ga videli umetnici? Najlepše viđenje poljupca dali su Gustav Klimt i August Roden, svaki na svoj način. Sve je zlatno i cvetno i lako, kako samo prvi poljubac može biti. Kažu da, kad se skulptura osvetli na odgovarajući način, oni izgledaju kao da dišu, kao da nastavljaju pokret u kom su ulovljeni. Kako je moguće da kamen daje ovako vrele nijanse? Taj prvi poljubac tvoj skrio se zauvek tu, negde u mojim grudima i čitav život moj prati me, čuva me kad god je najteže. Bila sam u Beču kada je obeležavana stogodišnjica slike, ali je Belvedere bio zatvoren za posete, zbog radova. Ceo Beč je bio u znaku Poljupca. Žao mi je što nisam videla original. A Rodenov poljubac sam imala priliku da vidim. Žao mi je što mnogi odu u Pariz da vide Ajfelovu kulu, a zaobiđu Rodenov muzej. Poljubac, na više načina prikazan, najlepši kad je doživljen.



KARMA - "Prvi poljubac" (lyrics video HD)
Poljubac je susret najlepši na svetu. Emili Vejborn je odlučila. Jedno od najčešćih pitanja kada se o ljubavi radi jeste ono o prvom poljupcu. Sve ostalo je tehnika za koju se pobrinula priroda. Oči možete zatvoriti ako želite. Igra mačke i miša puna mračnih želja i opasnih tajni... Zato hajde da prođemo kroz nekoliko saveta koji će vam dati odgovore na pitanja kako se ljubi prvi put. Imate li problema odmaknite se. Suptilno, nenametljivo i sa izraženim osećanjem za lepo, upućivala je hiljade mladih devojaka u tajne ljubavi i bračnog života...

[Nije sve u novcu, ali je skoro sve u novcu???|Katolički chat|Najbolji filmovi za odrasle]






Oznake: tebi, i, meni, za, prosle, dane

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.